tag:blogger.com,1999:blog-8729614626937170431.post7913493363103796004..comments2023-08-22T16:47:16.268+03:00Comments on Tourism Lobby: Ρωσική αγορά: Προβληματίζει η αιφνίδια ανάσχεση στις κρατήσεις... Tourism Lobbyhttp://www.blogger.com/profile/13843035006536774057noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-8729614626937170431.post-8071070563646889362016-04-12T09:08:18.937+03:002016-04-12T09:08:18.937+03:00Το σκεπτικό σας είναι πράγματι σωστό αν υπάρχει «μ...Το σκεπτικό σας είναι πράγματι σωστό αν υπάρχει «μελέτη».. Όμως επιτρέψτε μου και πάλι να παρατηρήσω ορισμένα ακόμη πράγματα..<br /><br />Σχετικά με τη διαφήμιση στα Social Media αρκεί να δούμε και πάλι τη Διαύγεια του ΕΟΤ και να βγάλουμε συμπεράσματα. Διαθέτουν 310.000 € με σκεπτικό ότι πέρυσι από την διαφήμιση στο Facebook «Το 10% των χρηστών είχαν κάποιου είδους αλληλεπίδραση με τις Playerhttps://www.blogger.com/profile/02048259589689887011noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8729614626937170431.post-42575926739480065672016-04-11T15:15:22.262+03:002016-04-11T15:15:22.262+03:00έχετε δίκιο αμφότεροι. Υπάρχει και αντίλογος, ή γι...έχετε δίκιο αμφότεροι. Υπάρχει και αντίλογος, ή για να είμαστε πιο ακριβείς, συμπληρωματικός λόγος σε αυτά που θίγετε. Κατ' αρχάς, στο θέμα της προβολής δεν είναι κακό να χρηματοδοτείς δράσεις σε πλατφόρμες τύπου tripadvisor, αρκεί όμως να υπάρχει μία ισορροπία, αναλογικότητα και μελέτη, ως προς την ανταποδοτικότητα των ποσών που επενδύεις και της βαρύτητας κάθε "μέσου" ή φορέα Tourism Lobbyhttps://www.blogger.com/profile/13843035006536774057noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8729614626937170431.post-33054834783639024232016-04-08T21:08:26.001+03:002016-04-08T21:08:26.001+03:00Ο οποιοσδήποτε δυνητικός μας πελάτης ψάχνει 2-3 πρ...Ο οποιοσδήποτε δυνητικός μας πελάτης ψάχνει 2-3 πράγματα,ενα εκ των οποιων είναι να πάει μακρυά από φασαρίες και ανασφάλεια.Το δίνουμε αυτό σήμερα? Αν ναι,τότε απλά φέτος θα είναι οι κρατήσεις last minute or last second,διαφορετικά αν δεν το δίνουμε αυτό το προϊόν ετσι όπως το θέλει ο δυνητικός μας πελάτης τότε κλαψτα Χαράλαμπε!<br />Οπσον αφορά την προσφορά προς τους Ρώσους δυνητικούς μας Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/11753349720543464887noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8729614626937170431.post-11185984729390741812016-04-05T21:46:43.419+03:002016-04-05T21:46:43.419+03:00Το e-mail που λαμβάνουμε οι εγγεγραμμένοι στην ιστ...Το e-mail που λαμβάνουμε οι εγγεγραμμένοι στην ιστοσελίδα σας μας παροτρύνει για σχόλια (εκεί που ησυχάζουμε..) <br />Σχετικά με το «χειρόφρενο στις κρατήσεις» ας μην ανησυχούμε…<br /><br />Όλα θα πάνε καλά αφού ο ΕΟΤ «ξέρει» τι σημαίνει «στοχευόμενη διαφήμιση» με «εντυπωσιακά αποτελέσματα» όπως π.χ. υπάρχει στη Διαύγεια πρόσφατα έγκριση για διάθεση 429.000 € στο TRIPADVISOR (και σύντομα στο Playerhttps://www.blogger.com/profile/02048259589689887011noreply@blogger.com