Συνήθως γράφουμε ή σχολιάζουμε τις βέλτιστες πρακτικές ή τα εγχειρήματα που συμβαίνουν αλλού, στο εξωτερικό και τα φέρνουμε ως παραδείγματα για την Ελλάδα. Να ξεκινήσουμε το 2015, με μία αντίστροφη περίπτωση, όταν μία ελληνική πρωτοβουλία ταράζει τα νερά στην...
...εκθεσιακή
αγορά της Σουηδίας και γίνεται αφορμή για ανακατατάξεις και νέες κινήσεις.
Η
εντυπωσιακή επιτυχία της έκθεσης για την Ελλάδα, Grekland Panorama, που έγινε
τον περασμένο Φεβρουάριο στην Στοκχόλμη και η εξαιρετική δυναμική και ανταπόκριση
που υπάρχει στη Σουηδική αγορά για τη δεύτερη διοργάνωση, στις 13-15
Φεβρουαρίου, έχει εκπλήξει τους Σουηδούς.
Ειδικά στην
Στοκχόλμη, είναι διαπιστωμένο και αντικείμενο συζήτησης εδώ και χρόνια, ότι
καμία τουριστική έκθεση δεν κατάφερε να «στεριώσει», να καθιερωθεί και να
κερδίσει και το κοινό αλλά και τους επαγγελματίες της αγοράς.
Αυτός είναι
και ο λόγος που η μεγάλη τουριστική έκθεση της Σουηδίας, η TUR διοργανώνεται στο Γκέτεμποργκ, όπου
και εκεί, όμως, τα τελευταία χρόνια, υπάρχει προβληματισμός για τα μεγέθη της
και την επισκεψιμότητα.
Επιπρόσθετα,
το Stockholm Travel Show που
γίνεται στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης και είναι κυρίως
επικεντρωμένο στη Φινλανδία, δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει τη δυναμική που θα
μπορούσε να έχει μία τέτοια διοργάνωση, σε έναν χώρο από όπου περνούν δεκάδες χιλιάδες
άτομα κάθε μέρα.
Όπως
αναφέρει σε πρόσφατο δημοσίευμα του το κορυφαίο τουριστικό ειδησεογραφικό portal της Σουηδίας, TravelNews, η TUR, με
αφορμή την επιτυχία του Grekland Panorama, προχώρησε στην ανακοίνωση της διοργάνωσης μίας νέας έκθεσης
για το κοινό, στα τέλη Σεπτεμβρίου του 2015.
Στο
δημοσίευμα μάλιστα επισημαίνεται ότι η περίπτωση του Grekland Panorama απέδειξε ότι μία διοργανωση που έχει
έξυπνο και ελκυστικό προφίλ, μπορεί τελικά να κεντρίσει το ενδιαφέρον των, γενικώς αδιάφορων για τέτοιες εκθέσεις, Σουηδών
και των λοιπών Σκανδιναβών γειτόνων τους.
Η ελληνική
έκθεση, που διοργανώνεται από την North Events, βρίσκεται στο «μικροσκόπιο» της εκθεσιακής
αγοράς της Σουηδίας εδώ και καιρό, αλλά όχι μόνον, καθώς και άλλοι μεγάλοι
προορισμοί των Σκανδιναβών, «ψάχνονται» λόγω του μεγάλου αντίκτυπου του Grekland
Panorama στην προβολή
των ελληνικών προορισμών αλλά και στις πωλήσεις των tour operators.
Όλοι προσπαθούν να καταλάβουν «πως
τα κατάφεραν οι Έλληνες» και μάλιστα στην πιο δύσκολη εκθεσιακή «έδρα» της
Σκανδιναβίας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου