Είναι από τα ιστορικά ξενοδοχεία της Αθήνας και φαίνεται ότι φέτος θα… γράψει ιστορία για τα δεδομένα του. Ο περασμένος Ιούνιος αποδείχθηκε ο καλύτερος μήνας στην ιστορία του ξενοδοχείου «Τιτάνια», καθώς η πληρότητα ξεπέρασε το 95%. Ωστόσο, εξαιρετικός αυτήν τη στιγμή…
…φαίνεται βάσει κρατήσεων και ο Σεπτέμβριος, αφού ήδη οι κρατήσεις υπερκαλύπτουν τη δυναμικότητα κλινών του και η πληρότητα του μήνα κατ’ά πάσα πιθανότητα θα διαμορφωθεί σε επίπεδα άνω του 98%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσαν χθες ο γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου Σπύρος Κομνηνός και ο διευθυντής Πωλήσεων Χρήστος Παναγέας, το 2014, η ετήσια πληρότητα εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα επίπεδα του 83% καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 12% σε σχέση με το 2013, η αύξηση κρατήσεων θα είναι της τάξης του 10%, έναντι του 2013, οι διανυκτερεύσεις θα ξεπεράσουν τις 110.000, ενώ οι τιμές παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 8% σε σχέση με πέρυσι.
Κύριες αγορές για το ξενοδοχείο - οι χώρες απο τις οποίες προέρχονται οι περισσότεροι πελάτες του - είναι η Ελλάδα, η Βραζιλία, η Ισπανία, η Κύπρος, η Ιταλία, οι ΗΠΑ, η Αργεντινή, η Μ. Βρετανία, το Ισραήλ, ο Καναδάς, η Γαλλία, η Ιαπωνία, το Ιράν, το Μεξικό, η Αυστραλία, η Ρωσία και η Κίνα.
Το εστιατόριο του ξενοδοχείου, Olive Garden Restaurant & Bar στο roof top, με καταπληκτική θέα στην Ακρόπολη, στο πλαίσιο της φετινής, τρίτης διοργάνωσης του φεστιβάλ Made In Greece, σερβίρει πιάτα με επιλεγμένα ελληνικά προϊόντα σε προσιτές τιμές, και είναι στη διάθεση των επισκεπτών κάθε βράδυ με θέα στην Ακρόπολη και τον Λυκαβηττό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου