Είναι γνωστό, βεβαίως, σε όλους μας στον τουρισμό, ότι οι επιλογές και δυνατότητες παροχής άμεσων οικονομικών κινήτρων προς ενίσχυση της τουριστικής κίνησης από αγορές όπου υπάρχει πρόβλημα, είναι ιδιαίτερα περιορισμένες σε μία χώρα εντός της Ευρωζώνης. Και πριν παρεξηγηθούμε...
...λόγω των...
ημερών και grexitολογίας, εννοούμε ότι αυτά που κάνουν η Τουρκία και η Αίγυπτος, με άμεσες κρατικές
επιδοτήσεις πτήσεων και tour operators
με ζεστό χρήμα, δεν μπορούν να εφαρμοστούν στην Ε.Ε.
Διαβάζοντας το
θέμα που κυριαρχεί σήμερα στα ρωσικά ΜΜΕ, με το μεγάλο πρόγραμμα στήριξης του
τουρισμού της που ανακοίνωσε η Τουρκία και το οποίο περιλαμβάνει επιδότηση
6.000 δολαρίων για το κόστος καυσίμων κάθε πτήσης προς την Τουρκία από Ρωσία
και Ιράν,το επόμενο δίμηνο (το έχει σηκώσει το tornosnews,
εδώ), δεν μπορούμε
παρά να παρακολουθούμε το όλο σκεπτικό και την αποφασιστικότητα της τουρκικής
κυβέρνησης να προσφέρει "γη και ύδωρ" υπερ του τουρισμού της.
Από την άλλη
πλευρά, στην Ελλάδα μας δεν θα μας χάλαγε να βλέπαμε και κάποια εγρήγορση να
σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί μία μεσοπρόθεσμη στρατηγική διαχείρισης των
προβλημάτων που υπάρχουν στη ρωσική αγορά. Και να υπάρξει κάποιας μορφής «αντίδραση»
- πιο κεντρική και πιο συντονισμένη, πέραν των σχεδόν «ηρωϊκών» προσπαθειών που
καταβάλλονται από το Γραφείο του ΕΟΤ Μόσχας, όλο αυτό το διάστημα - από την πλευρά της Ελλάδας που να δείχνει, αν
μη τι άλλο, το μήνυμα ότι δεν παρατήσαμε στην τύχη της και στους κυματισμούς
των εξελίξεων, μία αγορά που παραμένει πολύ σημαντική και που σε τελική
ανάλυση, στήριξε τον ελληνικό τουρισμό στα χρόνια της κρίσης.
Ξέρουμε άλλωστε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις, επί των οποίων είχε ήδη ξεκινήσει μία σχετική διεργασία...
Ξέρουμε άλλωστε ότι υπάρχουν συγκεκριμένες προτάσεις, επί των οποίων είχε ήδη ξεκινήσει μία σχετική διεργασία...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου