Και εκστρατεία «τουριστικής συνείδησης», οσονούπω, από το Υπουργείο Τουρισμού που θα τρέξει το αμέσως επόμενο διάστημα στις οθόνες μας, όπως σας είχαμε ενημερώσει προ καιρού. Πρόκειται για μία σειρά από πρωτότυπα animated spots, δημιουργημένα με αρκετό χιούμορ αλλά και με πληθώρα μηνυμάτων για...
...τις γνωστές καταστάσεις που δεν πρέπει να αφήνουμε κανέναν επισκέπτη που έρχεται στους
ελληνικούς προορισμούς για διακοπές να συναντά και να αντιμετωπίζει.
Όπως ανέφερε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στη σχετική παρουσίαση, το ΥΠΟΤ έχει ζητήσει από το ΕΣΡ να προβάλλονται τα spots από τα τηλεοπτικά μέσα ως «κοινωνικό μήνυμα», ενώ μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στη διάδοσή τους στο internet και μέσων των social media.
Κεντρικό μήνυμα «Ζούμε στην πλουσιότερη χώρα του κόσμου», τα spots δημιουργήθηκαν από την εταιρεία Beetroot, η «φωνή» είναι του Ρένου Χαραλαμπίδη και στόχος, τι άλλο η ευαισθητοποίηση πρωτίστως όλων όσοι εμπλέκονται με την τουριστική δραστηριότητα αλλά και όλων εμάς, που ζούμε, κινούμαστε και περιηγούμαστε αυτής της χώρας και οφείλουμε να σεβόμαστε και αυτήν και τους επισκέπτες της.
Όπως ανέφερε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη στη σχετική παρουσίαση, το ΥΠΟΤ έχει ζητήσει από το ΕΣΡ να προβάλλονται τα spots από τα τηλεοπτικά μέσα ως «κοινωνικό μήνυμα», ενώ μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στη διάδοσή τους στο internet και μέσων των social media.
Κεντρικό μήνυμα «Ζούμε στην πλουσιότερη χώρα του κόσμου», τα spots δημιουργήθηκαν από την εταιρεία Beetroot, η «φωνή» είναι του Ρένου Χαραλαμπίδη και στόχος, τι άλλο η ευαισθητοποίηση πρωτίστως όλων όσοι εμπλέκονται με την τουριστική δραστηριότητα αλλά και όλων εμάς, που ζούμε, κινούμαστε και περιηγούμαστε αυτής της χώρας και οφείλουμε να σεβόμαστε και αυτήν και τους επισκέπτες της.
Το κεντρικό spot:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου