Το έχει κάνει διάσημο διεθνώς το “what happens in Las Vegas, stays in Las Vegas” και το υπερασπίζεται με κάθε ευκαιρία. Το Las Vegas, άδραξε την ευκαιρία του σάλου που δημιουργήθηκε με το θέμα της παροχής προσωπικών δεδομένων προς την Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας από τους...
...κολοσσούς του internet και των social media και ξεκίνησε μία διαφημιστική εκστρατεία που καλεί τους παρόχους να σεβαστούν τον “άγραφο νόμο” της απόλυτης ιδιωτικότητας για τους επισκέπτες της πόλης.
Με μία μεγάλη καταχώρηση στην USA Today, το Γραφείο Συνεδρίων και Επισκεπτών του Las Vegas καλεί Facebook, Google, Apple, Microsoft, AT&T, Verizon, Twitter, AOL, Yahoo! “και όλους τους άλλους εμπλεκόμενους... ξέρετε εσείς ποιοι είσαστε”, αν τους ζητηθούν στοιχεία για άτομα που βρίσκονται στην πόλη, να απαντήσουν αρνητικά και να προσθέσουν “what happens here, stays here”.
Καλό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου