Οι σχέσεις του TripAdvisor με ξενοδοχεία και άλλες τουριστικές επιχειρήσεις, συχνά-πυκνά, περνούν διάφορες φάσεις και κρίσεις. Με επίκεντρο την αξιοπιστία και την εγκυρότητα των αξιολογήσεων που γίνονται από τους χρήστες του. Τις τελευταίες μέρες, μία τέτοια αξιολόγηση στην Ιταλία, έγινε αφορμή για…
…να ξεσπάσει ένας μικρός “πόλεμος”, από ξενοδοχειακούς φορείς, εναντίον του κορυφαίου portal, που πήρε μεγάλη έκταση και στα ΜΜΕ.
Η “σπίθα” που φέρεται να αναζωπύρωσε τη διαμάχη - αυτήν επικαλούνται ως πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα οι ξενοδόχοι, τουλάχιστον - ήταν μία κριτική που δημοσιεύθηκε πέρυσι, για το ξενοδοχείο Regency στη Ρώμη. Αναρτήθηκε από κάποιον που ισχυρίστηκε ότι διέμεινε στο ξενοδοχείο τον Μάρτιο του 2013, ήταν δε, αναλυτικότατη, με πολλές λεπτομέρειες και σχόλια.
Μόνο που το συγκεκριμένο ξενοδοχείο, είχε κλείσει από το… 2007!
Το θέμα πήρε μεγάλη δημοσιότητα, τα ιταλικά media άρχισαν να δημοσιεύουν πληθώρα άλλων τέτοιων περιστατικών ο Σύνδεσμος Ξενοδόχων της Ιταλίας, ο Fereralberghi, προχώρησε σε σκληρές δηλώσεις και συν τοις άλλοις, ζήτησε και τη διενέργεια έρευνας από Ανεξάρτητη Αρχή.
Από την πλευρά της, η TripAdvisor επανέλαβε τη γνωστή της θέση για τη θεμελιώδη και πρωταρχική σημασία που δίνει στην αυθεντικότητα και στην αξιοπιστία των 170 εκατ. αξιολογήσεων και κριτικών που φιλοξενεί, καθώς και στη διαρκή επιθετική προσπάθεια εντοπισμού κακόβουλών αξιλογήσεων και ειδικά για το συγκεκριμένο, ανέφερε ότι μόλις
διαπίστωσε την κατάσταση, απέσυρε την επίμαχη κριτική…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου