Να ρίξουμε και ματιά στα της Ρωσικής αγοράς. Πολλά γράφονται και μεταδίδονται στα ρωσικά media για τις εξελίξεις με τις πτωχεύσεις αλλά και τις κινήσεις που γίνονται από τις κρατικές αρχές. Και κάθε τόσο προκύπτουν και ορισμένα νέα στοιχεία. Για παράδειγμα, διαπιστώθηκε…
… προ ημερών - “τώρα το πρόσεξαν;” θα απορήσετε και δικαίως…- ότι το ύψος των πακέτων και των vouchers που πωλούσαν οι πτωχευμένοι tour operators στους πελάτες τους, είναι κατά μέσο όρο 1,7 φορές υψηλότερο των ασφαλιστικών καλύψεων που είχαν.
Όπως αναφέρεται, το ύψος των ασφαλιστικών καλύψεων για τους πελάτες τους που είχαν βάσει συμφωνιών οι tour operators που πτώχευσαν έφθανε το 1,8 δισ. ρούβλια ενώ το ύψος των απαιτήσεων για αποζημιώσεις που προέκυψαν στο διάστημα Ιουλίου-Σεπτεμβρίου, αγγίζει τα 3,2 δισ. ρούβλια.
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι σχεδόν κανένας από τους πελάτες των πτωχευμένων δεν πρόκειται να πάρει πίσω το σύνολο των χρημάτων που δαπάνησε καθώς και ότι, ανάλογα με την περίπτωση του tour operator, η επιστροφή αποζημίωσης θα είναι ένα πολύ μικρό ποσοστό του αρχικού πόσου.
Στο μέτωπο των θεσμικών παρεμβάσεων, διαβάσαμε για μία πρόταση που υποβλήθηκε σε μία από τις συσκέψεις των αρμόδιων φορέων, να διαμορφωθεί ένα “Τουριστικό Βαρόμετρο Τιμών”, που θα αναρτηθεί στο site του Turpomosch και το οποίο θα παρουσιάζει τις μέσες τιμές συγκεκριμένων τουριστικών πακέτων και προιόντων της αγοράς.
Το σκεπτικό είναι, να παρακολουθεί ο κάθε καταναλωτής το μέσο επίπεδο κόστους και αν διαπιστώνει ότι οι τιμές που του προσφέρει ο tour operator ή ο τουριστικός του πρακτορας είναι χαμηλότερες του μέσου όρου κόστους, να προβληματίζεται και να το διερευνά.
Μάλιστα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου