- Από 2,8% έως 7,6% του ποσού που πλήρωσε, η αποζημίωση για κάθε πελάτη...
Τελευταία φορά, το είχαμε αφήσει στα 1,8 δισ. ρούβλια το ύψος των απαιτήσεων για αποζημίωση και επιστροφή των χρημάτων που είχαν πληρώσει για τις διακοπές τους οι πελάτες του Labirint. Τώρα που ξανακοιτάξαμε, έχει αγγίξει τα 2,5 δισ. ρούβλια, ήτοι…
…περίπου 52 εκατ. ευρώ, με τον αριθμό των αιτήσεων να ξεπερνά τις 24.300!
Σύμφωνα με τους υπολογισμούς του ομίλου των ασφαλιστικών εταιρειών FAC, αυτό σημαίνει ότι κάθε αιτών που πληροί τις προυποθέσεις, έχει λαμβάνειν από 2,8% έως 7,6% του ποσού που είχε καταβάλει, ανάλογα με ποια από τις τρεις επιχειρηματικές οντότητες του Labirint - “LABYRINTH-T” 2.8%, LLC “Labyrinth” 6.0%, "Company LABYRINTH" 7.6% - κλείσει το πακέτο του (ή άλλες υπηρεσίες).
Οι καταβολές των ποσοστών αυτών, που προφανώς αντιστοιχούν, κατά μέσο όρο σε μερικές δεκάδες ίσως και εκατοντάδες ρούβλια, ξεκίνησαν από τους πελάτες που υπέβαλαν αιτήματα από τις 4 Αυγούστου και σταδιακά θα καλυφθούν και οι υπόλοιποι…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου