Με δύο νέα
ξενοδοχειακά προιόντα, «απαντά» η Best Western στις τάσεις και στις εξελίξεις στη διεθνή
ξενοδοχειακή αγορά, που οδηγούν προς διαφοροποίηση, θεματική και σε επίπεδο
υπηρεσιών τις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες το τελευταίο διάστημα. Η πρώτη
κίνηση...
...έχει να
κάνει με ένα νέο ξενοδοχειακό concept, boutique ξενοδοχείων πόλης, το οποίο η Best
Western αποκαλεί “Vib” (προφέρεται βάιμπ). Τα ξενοδοχεία
αυτά, θα επικεντρώνονται στις τεχνολογικές εφαρμογές αιχμής στον
τομέα της διαμονής και της "πράσινης" οικονομίας, και θα έχουν τα εξής κοινά χαρακτηριστικά: Ένα μεγάλο χώρο lobby με media wall, έναν επίσης μεγάλο χώρο χαλάρωσης
που θα ονομάζεται «Zen Zone»
καθώς και smart TV στα
δωμάτια, χώρους άσκησης και ευεξίας, ειδικά σχεδιασμένο led φωτισμό
σε όλους τους χώρους, ρυθμιζόμενο ανάλογα με την ώρα της μέρας (και της
νύχτας) και αυτοματοποιημένα σημεία (για 24ωρη λειτουργία) φαγητού και καφέ.
Είναι μελετημένα για χαμηλό κόστος κατασκευής και λειτουργίας, προσφέροντας, κατά προέκταση και πολύ καλή σχέση τιμής προς αξία (value for money).
Η άλλη
κίνηση, αφορά στη δημιουργία μίας «συλλογής» ξενοδοχείων, που θα αποκαλείται BW
Premier, στην οποία θα
εντάσσονται ξενοδοχεία που συγκεντρώνουν πολύ θετικές αξιολογήσεις από τους
πελάτες, π.χ. τουλάχιστον τέσσερις τελείες στο TripAdvisor και τρία διαμάντια στη λίστα των AAA/CAA.
Τα ξενοδοχεία αυτής της κατηγορίας, θα προσφέρονται
για κρατήσεις μέσω του site της
Best Western, αλλά δεν θα είναι όλα επίσημα μέλη της
αλυσίδας.
Δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές λεπτομέρειες για τους
προορισμούς όπου θα λειτουργήσουν τα πρώτα Vib
Hotels ή που θα βρίσκονται τα πρώτα ξενοδοχεία της BW Premier.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου