Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Διαφήμιση Τουρισμού: Μετά το 2010, υπάρχει και σχέδιο για το 2011-2013!

Εντάξει, λίγο-πολύ αυτό το ξέραμε, το είχαμε διαπιστώσει το είχε πει και ο ίδιος ο Π. Γερουλάνος κάποια στιγμή σε μία από τις σπάνιες συναντήσεις του με δημοσιογράφους, Ότι, δηλαδή, σε 12,3 εκατ. και κάτι ευρώ ανήλθε για το 2010 η δαπάνη για διαφημιστικές ενέργειες του ΕΟΤ. Βεβαίως, στο εξωτερικό διατέθηκαν μόνον 10,8 εκατ. ευρώ…


…καθώς, όπως αναφέρει σε έγγραφό του στη Βουλή ο υφυπουργός Νικητιάδης, προς απάντηση σχετικής ερώτησης του βουλευτή του ΛΑΟΣ Κ Αϊβαλιώτη ποσό 1,386 εκατ. ευρώ διατέθηκε σε media εσωτερικού. Σε ποια και γιατί είναι μία άλλη πονεμένη ιστορία
Αναλυτική κατάσταση για το τι ακριβώς περιλαμβάνει το ποσό εξωτερικού δεν προέκυψε (καλά για τα εσωτερικού, δεν το συζητάμε, έτσι;) γιατί έχουμε την υποψία αλλά και τις πληροφορίες ότι περιλαμβάνονται σε αυτό και ενέργειες που δεν είναι καθαρά διαφήμιση.
Ούτως ή άλλως, αυτά τα παρά κάτι 11 εκατ. Ευρώ, είναι από τα χαμηλότερα κονδύλια που δόθηκαν ποτέ για διαφήμιση του ελληνικού τουρισμού και σιγά μην ήξεραν το 2010 οι κυβερνώντες ότι το 2011 θα εξελιχθεί τόσο θετικά όπως εξελίχθηκε λόγω άλλων παραγόντων, μην τα ξαναλέμε τώρα.
Αυτό που μας έκανε εντύπωση εμάς, είναι ότι ο υφυπουργός μας, διαβεβαιώνει ότι το υπουργείο και ο ΕΟΤ έχουν εκπονήσει και εγκρίνει γενικό πλαίσιο στρατηγικής προώθησης και προβολής του ελληνικού τουρισμού για την περίοδο 2011-2013.
Όπως σημειώνει, ο σχεδιασμός της νέας επικοινωνίας και στρατηγικής marketing «δίνει έμφαση στην "στοχευμένη πολιτική" για την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, ανά χώρα και σύμφωνα με συγκεκριμένες κατηγορίες τουριστών, αξιοποιώντας κυρίως το διαδίκτυο (visitgreece.gr, social media) και στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας, προκειμένου να επιτευχθεί το καλύτερο αποτέλεσμα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος».
Μάλιστα.
Το άλλο με τον Τοτό, το ξέρετε;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου