Δύο σημεία ξεχωρίζουμε εμείς από το δημοσίευμα των New York Times που αναφέρεται στον Ελληνικό Τουρισμό και στην κατάστασή του φέτος, εν αντιδιαστολή με το γενικότερο κλίμα της οικονομίας και της δραματικής μείωσης της εσωτερικής αγοράς και για το οποίο…
…ενημερώνει αναμεταδίδοντας το Γραφείο Τύπου του υπουργού.
Πρώτον, η επισήμανση ότι η ανάκαμψη του εισερχόμενου τουρισμού είναι κατά μέρος «τύχη» και κατά μέρος σχεδιασμός. Ως προς το πρώτο, εννοείται η αραβική Άνοιξη.
Ως προς το δεύτερο, αρχικά αναφέρεται σε… «διαφήμιση», επικαλούμενο φορείς κρατικούς και τοπικής αυτοδιοίκησης που προβάλλουν «θρησκευτικό τουρισμό (!), “mountaineering” (!!) και αγροτουρισμό (!!!) αλλά και την κυβερνητική on line εκστρατεία “You in Greece». Οκ, "ας το πιστέψομεν", κατά το παλαιότερο σατιρικό απόφθεγμα.
Μετά περνάει στη μείωση του ΦΠΑ στη διαμονή, την οποία σχολιάζει πολύ θετικά και ο Toby Nicol, communications director του World Travel and Tourism Council, ενώ θίγεται και το θέμα- αίτημα του τουριστικού τομέα για μείωση των τελών αεροδρομίων, εννοώντας προφανώς το «σπατόσημο» και της μείωσης του ΦΠΑ για όλες τις τουριστικές υπηρεσίες.
Το δια ταύτα, όμως, του άρθρου, έρχεται πάλι από τον Toby Nicol, ο οποίος συμπεραίνει ότι όλα αυτά που έγιναν και ακόμα και να γίνουν αυτά που ζητούνται, δεν θα είναι αρκετά εάν η Ελλάδα δεν αποβάλει την εικόνα του «απρόβλεπτου» προορισμού, υπό την έννοια των απεργιών και των διαδηλώσεων… ‘Ολο το άρθρο, εδώ .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου