Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Γερμανία: Τα σχέδια των tour operators για την περίοδο του 2012


- Με 42 νέα ξενοδοχεία ο TUI για Ελλάδα
- FTI: 3% φθηνότερα τα πακέτα για τη χώρα μας
- Rewe: περίπου στα ίδια...

Mετά το θόρυβο με τους tour operators και τις πληροφορίες από το Λονδίνο, είπαμε να ψάξουμε λίγο τις προθέσεις τους στη γερμανική αγορά, τώρα που αρχίζουν να κυκλοφορούν οι μπροσούρες για το 2012. Και βρήκαμε λίαν ενδιαφέρουσες πληροφορίες στον ειδικό τύπο. Ξεκινώντας από τον TUI, “βλέπει” ισχυρές προοπτικές ανάπτυξης για την Ελλάδα το 2012 και...

...τοποθετείται με σταδιακή αύξηση της δυναμικότητας, με αύξηση αεροπορικών θέσεων αλλά και  42 (!) νέα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία μεταξύ των οποίων και τα τρία Robinson και Magic clubs (δύο Robinson σε ξενοδοχεία της οικογένειας Μαντωνανάκη). 
Ο επικεφαλής της TUI Γερμανίας Volker Böttcher, εκτιμά ότι η ζήτηση για ταξίδια προς Αίγυπτο και Τυνησία θα αυξάνει για το καλοκαίρι του 2012, ενώ υπογράμμισε πως οι τιμές των τουριστικών πακέτων της εταιρίας θα σημειώσουν μικρή άνοδο κυρίως εξαιτίας του υψηλού κόστους στα καύσιμα. 
Ειδικοτερα τα πακέτα για τους προορισμούς μικρών και μεσαίων αποστάσεων θα εμφανίσουν κατά μέσο όρο άνοδο της τάξης του 2%, ενώ για τους προορισμούς μακρινών αποστάσεων η αύξηση δε θα ξεπεράσει το 1%. Η Τουρκία θα είναι κατά 2,5% ακριβότερη, αλλά η Τυνησία και η Αίγυπτος θα είναι κατά 1% φθηνότερες μαζί με την Ταιλάνδη (-4%), τη Φλόριντα (-3%) και τη Δομινικανή Δημοκρατία (2%). 
Για τον δυναμικά ανερχόμενο FTI, πάλι, νικητές του φετινού καλοκαιριού αναμένεται να αναδειχθούν η Αίγυπτος, η Τουρκία, τα ΗΑΕ, η Ελλάδα και η Ισπανία. Οι τιμές για το 2012 εμφανίζουν σύμφωνα με τον tour operator μικτή εικόνα, καθώς η Τουρκία και η Ισπανία θα είναι ακριβότερες κατά 4% και 2% αντιστοίχως, ενώ αντιθέτως οι τιμές στην Αίγυπτο, την Τυνησία και την Ελλάδα θα είναι μειωμένες κατά 2%, 3% και 3% αντιστοίχως. 
Ο FTI σχεδιάζει, επίσης, να αυξήσει τη δυναμικότητα προς Τουρκία κατά 34% (!) με νέα ξενοδοχεία στις ακτές του Αιγαίου αλλά και στη “Βόρεια Κύπρο”, όπως αποκαλούν το ψευδοκράτος. 
Η Rewe, τέλος, δέχθηκε ισχυρό πλήγμα εξαιτίας της μείωσης των κρατήσεων κατά 46% για Τυνησία, κορυφαία αγορά για τους πελάτες της από τη Γερμανία, αλλά και για Αίγυπτο (-27%). Αντιθέτως οι πωλήσεις  για Τουρκία κατέγραψαν άνοδο 30%, το ίδιο και για τη Βουλγαρία με άνοδο της τάξης του 10%, ενώ οι πωλήσεις για Ελλάδα παρέμειναν σταθερές
Για τον επόμενο χρόνο η Rewe σχεδιάζει να προχωρήσει σε αύξηση της δυναμικότητας κατά 5%, εστιάζοντας στην ανάπτυξή της κυρίως στις αγορές της Τουρκίας και της Αιγύπτου. 
Οι τιμές, παράλληλα αναμένεται να σημειώσουν πτώση της τάξης του 2% κατά μέσο όρο. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου