Η σχετικά ή αναλογικά περιορισμένη παρουσία των μεγάλων διεθνών ξενοδοχειακών brands στην Ελλάδα, είναι ένα από τα ζητήματα που συζητάμε και αναλύουμε καιρό τώρα στο τουριστικό γίγνεσθαι. Η αλήθεια είναι, όμως, ότι το τελευταίο διάστημα, υπάρχει μεγάλη κινητικότητα…
…στο θέμα αυτό και ότι βλέπουμε να εκδηλώνονται ή να ετοιμάζονται επιχειρηματικές κινήσεις και στρατηγικές συμφωνίες που θα αυξήσουν τη δραστηριότητα των μεγάλων ξενοδοχειακών ομίλων στη χώρα μας.
Όπως αναφέρει και σε σχετικό ρεπορτάζ η “Καθημερινή”, νέα ονόματα όπως η Carlson Rezidor, η Waldorf Astoria, Chedi, Oberoi και άλλα, τοποθετούνται στον τουριστικό χάρτη των ελληνικών προορισμών, δίνοντας ένα στίγμα που ευελπιστούμε να σηματοδοτεί μία γενικότερη διείσυδση και επέκταση διεθνών brands.
Πολύ ενδιαφέρουσα εξέλιξη που χρήζει προσοχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου