Να ρίξουμε άλλη μια ματιά στις εξελίξεις στη Ρωσική αγορά. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ασφαλιστικού οργανισμού VSC, το σύνολο των απαιτήσεων των πελατών του Labirint προς τον ίδιο, θα ξεπεράσει το 1,8 δισ. ρούβλια, δηλαδή περίπου 38 εκατ. ευρώ, ενώ το ποσό για το οποίο είχε ασφαλιστεί έφθανε…
…τα 120 εκατ. ρούβλια.
Σύμφωνα με την VSC, μέχρι και το βράδυ της 19ης Αυγούστου είχε δεχθεί 20.100 αιτήσεις αποζημίωσης, αλλά οι περισσότερες από αυτές αφορούν δύο ή και περισσότερους πελάτες του tour operator, επομένως ο συνολικός αριθμός των τουριστών που θα πρέπει να αποζημιωθούν ίσως ξεπεράσει τις 50.000.
Είναι σαφές ότι τα ποσά που θα επιστραφούν στους πελάτες θα είναι κατ’ αναλογία και έτσι όπως εξελίσσονται τα πράγματα, θα πρόκειται για πολύ μικρό ποσοστό του αιτούμενου ποσού.
Σε μία άλλη εξέλιξη, η διοίκηση της Aerflot ζήτησε από τις εισαγγελικές αρχές που διερευνούν την υπόθεση των πτωχεύσεων να εξετάσουν και τις κινήσεις διευθυντικών στελεχών της θυγατρικής της, Oren Air, ως προς τις οφειλές που “έκτισε” απέναντί της ο Ideal Tours, χωρίς να υπάρξει κάποια έγκαιρη ειδοποίηση ή ενημέρωση για το ύψος των οφειλών.
Αυτό είναι ένα ερώτημα που θέταμε και εμείς εκείνες τις πρώτες μέρες και τώρα φαίνεται ότι η διοίκηση της Aeroflot μιλά πια ανοικτά για ύποπτη στάση, στα όρια της απάτης, των στελεχών της Oren Air και μάλιστα αναφέρεται ότι ενώ η εταιρεία δήλωνε, κάποια στιγμή, πως είχε εξοφληθεί το 100% των χρεών του Ideal, στην πραγματικότητα είχε αποπληρωθεί μόνον το 60%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου