Μία εξέλιξη που έχει τη σημασία της: Για πρώτη φορά μέχρι σήμερα, η πλειονότητα των κρατήσεων του TUI στην Μ. Βρετανία, έγιναν ηλεκτρονικά, ξεπερνώντας το 51% του συνόλου των κρατήσεων και αντιπροσωπεύουν πλέον το 36% του συνόλου των πωλήσεων του τουριστικού οργανισμού. Το 2013…
…το ίδιο διάστημα, οι on line κρατήσεις αντιστοιχούσαν στο 47% των κρατήσεων και στο 33% του συνόλου των πωλήσεων.
Επιπρόσθετα, το προιόν των “unique holidays”, δηλαδή, αυτό των θεματικών ξενοδοχείων που πωλεί κατά αποκλειστικότητα ο tour operator, αντιπροσωπεύει πλέον περισσότερο από το 71% των πωλήσεων για τη θερινή περίοδο.
Για το τρίτο τρίμηνο, ο TUI αναφέρει αύξηση κερδών κατά 36 εκατ. λίρες (112 εκατ. λίρες, έναντι 76 εκατ. πέρυσι) καθώς και ότι έχει πωληθεί το 88% των πακέτων για τη φετινή θερινή περίοδο, σε μέσες τιμές, υψηλότερες των περυσινών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου