- Προσπάθεια από τον Όμιλο Μουζενίδη να επαναπατρίσει όσους μπορεί, χωρίς χρεώσεις
Μεγάλη κινητοποίηση γίνεται αυτήν τη στιγμή στην Κρήτη, μεταξύ των Ενώσεων Ξενοδόχων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν όσο το δυνατόν περισσότερα από τα προβλήματα που δημιουργούνται από την πτώχευση του Labirint και να αποτραπούν φαινόμενα κακής συμπεριφοράς απέναντι στους πελάτες του tour operator, οι οποίοι…
…φυσικά δεν ευθύνονται για τίποτα.
Από Ρέθυμνο και Ηράκλειο, μας ενημερώνουν ότι πολλά από τα ξενοδοχεία που έχουν πελάτες του Labirint δεν θα προβούν σε κάποια κίνηση “έξωσής” τους, μέχρις ότου αποσαφηνιστεί ο τρόπος επαναπατρισμού τους και γενικά θα είναι ιδιαίτερα προσεκτικά στον χειρισμό της κατάστασης.
Από την άλλη πλευρά, μας ενημερώνουν - και επειδή μας διαβάζουν πολλοί ξενοδόχοι απόψε, ενημερώνουμε με τη σειρά μας - ότι ο Όμιλος Μουζενίδη, προσφέρθηκε να μεταφέρει χωρίς καμία χρέωση πελάτες του Labirint, με πτήση που θα αναχωρούσε σήμερα το πρωί από το Ηράκλειο με προορισμό το Saratov, ανάλογα βέβαια με τις διαθέσιμες θέσεις.
Τέλος, μας έχει εξοργίσει μία πληροφορία που έχουμε ότι πελάτες του Labirint που έφθασαν σήμερα σε μονάδα γνωστού μεγαλοξενοδόχου, δεν έγιναν δεκτοί και εξαναγκάστηκαν να επιστρέψουν στο αεροδρόμιο!
Το διερευνούμε και αν είναι έτσι, θα επιστρέψουμε με ονόματα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου