Συμφωνιών, με τους μεγάλους tour operators, συνέχεια,
από τον ΕΟΤ. Μετά τη συνεργασία με τον TUI Group, ο Οργανισμός προχωρεί σε αντίστοιχη συμφωνία
και με τον Thomas Cook, με συνολικό προϋπολογισμό...
...της
τάξης των 400.000 ευρώ, με στόχο την προώθηση του Ελληνικού τουρισμού, το επόμενο διάστημα, σε
εννέα ευρωπαϊκές αγορές: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο,
Ολλανδία, Πολωνία, Ουγγαρία, Τσεχία, Σουηδία. Μερίδα του Λέοντος για Μ.
Βρετανία (195.000) και Γερμανία (80.600).
Όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση, τα κοινά
προγράμματα προβολής περιλαμβάνουν ένα σύνολο διαφημιστικών ενεργειών:
ανάπτυξη εξειδικευμένου περιεχομένου και δημιουργία ειδικής σελίδας στο
site Thomas Cook.com για την Ελλάδα (landing page), on line διαφήμιση μέσω
banners, δημιουργία ειδικών εφαρμογών και διενέργεια διαγωνισμών στα
social media, αποστολή newsletter μέσω email σε συγκεκριμένα κοινά,
ενέργειες προώθησης πωλήσεων μέσα στα καταστήματα μέσω της προβολής
διαφημιστικών μηνυμάτων στις οθόνες (in-store screens), εκπαίδευση των
ταξιδιωτικών πρακτόρων για την Ελλάδα ως τουριστικό προορισμό και
ενέργειες δημοσίων σχέσεων που θα προσδίδουν περαιτέρω δημοσιότητα στο
σύνολο της διαφημιστικής καμπάνιας.
Το μείγμα των διαφημιστικών ενεργειών ανά αγορά
ποικίλει ανάλογα τον διατιθέμενο προϋπολογισμό αλλά και τις
ιδιαιτερότητες των εν δυνάμει ταξιδιωτών σε κάθε αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου