Την πρώτη μεγάλη συμφωνία για δράσεις προβολής με τους μεγάλους tour operators για το 2015, έκλεισε ο ΕΟΤ. Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση, ο Οργανισμός θα προχωρήσει σε διαφημιστικές ενέργειες και δράσεις με τον όμιλο TUI με στόχο…
…την προώθηση του Ελληνικού τουρισμού σε Ηνωμένο Βασίλειο & Ιρλανδία, Γερμανία, Γαλλία, Βέλγιο, Ολλανδία, Σκανδιναβικές χώρες, Πολωνία, Αυστρία, Ελβετία, Ρωσία και Ουκρανία.
Το πρόγραμμα είναι συνολικού ύψους 985.000 ευρώ και το
μεγαλύτερο μέρος των δράσεων θα αφορά τις αγορές της Μ. Βρετανίας, της
Γερμανίας και των Σκανδιναβικών χωρών.
Όπως επισημαίνεται στη σχετική απόφαση τα κοινά
προγράμματα προβολής απευθύνονται τόσο στους καταναλωτές (Β2C), όσο και
στους συνεργαζόμενους ταξιδιωτικούς πράκτορες της TUI (B2B) και
περιλαμβάνουν ένα σύνολο διαφημιστικών ενεργειών: online διαφήμιση μέσω
display campaigns, email marketing και social media campaigns, offline
ενέργειες μέσω τηλεόρασης ή/και ραδιοφώνου, έντυπων καταχωρήσεων και
direct marketing, προώθηση πωλήσεων μέσα στα καταστήματα (in-store
activities), ενέργειες δημοσίων σχέσεων, διοργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης
για ταξιδιωτικούς πράκτορες (fam trips) κ.α.
Το
μείγμα των διαφημιστικών ενεργειών ανά αγορά ποικίλει ανάλογα τον
διατιθέμενο προϋπολογισμό, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των εν δυνάμει
ταξιδιωτών σε κάθε αγορά και τα μέσα που επιλέγουν για να ενημερωθούν και
να προχωρήσουν σε κράτηση για τις διακοπές τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου