Κινητικότητα βλέπουμε ξανά, ύστερα από αρκετό καιρό, στον χώρο των εκθέσεων ξενοδοχειακού εξοπλισμού και προμηθειών, με μία δεύτερη έκθεση ξενοδοχειακού εξοπλισμού να διοργανώνεται το 2014. Μετά την αποχώρηση από την αγορά, στο διάστημα 2010-2012 δύο μεγάλων εκθέσεων, της ιστορικής Xenia και της Expro...
...και της ανάλογης τύχης της Hotelia στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της Philoxenia, ο συγκεκριμένος τομέας βίωσε την κρίση στον
τουρισμό στην «καρδιά» του και έμεινε χωρίς μία διοργάνωση αποκλειστικά αφιερωμένη
στον τουριστικό χώρο.
Μεγάλο μέρος των προμηθευτών κατευθύνθηκε στην μέχρι τότε
έκθεση τροφίμων και τροφοδοσίας χώρων μαζικής εστίασης Horeca (που
είχε ήδη αρχίσει να συγκεντρώνει μερίδιο της αγοράς ξενοδοχειακών προμηθειών),
η οποία μάλιστα, ενισχύθηκε ιδιαίτερα τις δύο τελευταίες συνεχόμενες χρονιές,
φιλοξενώντας τη Γενική Συνέλευση του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου αλλά και
εκδηλώσεις άλλων τουριστικών φορέων, όπως ο ΣΕΤΕ.
Βέβαια, η μεγάλη διόγκωση του αριθμού εκθετών και
επισκεπτών – η Horeca είναι
πια, αν όχι η μεγαλύτερη, από τις μεγαλύτερες εκθέσεις που γίνονται στην Ελλάδα
- και ο συνδυασμός του ξενοδοχειακού εξοπλισμού και με τους άλλους κλάδους της
εστίασης και των τροφίμωνκαι ποτών, δημιούργησε μία σύνθεση - ας την πούμε έτσι - με ορισμένες
παράπλευρες δυσλειτουργίες και διάφορα παράπονα από συγκεκριμένμη μερίδα
τουριστικών επαγγελματιών και επισκεπτών.
Εκεί, δηλαδή στο καθαρά «ξενοδοχειακό» στοιχείο, φαίνεται
ότι στοχεύουν οι διοργανωτές μίας νέας έκθεσης που ονομάζεται «100% Hotel Show» και η οποία
διοργανώνεται από 8 έως 10 Φεβρουαρίου στο αναβαθμισμένο MEC Παιανίας,
δηλαδή τις ίδιες μέρες που διοργανώνεται και η Horeca!
Διοργανωτής είναι η εταιρεία Demand και από τα ενημερωτικά τους σημειώματα βλέπουμε ότι θα
είναι μία έκθεση στοχευμένη και εξειδικευμένη στο ξενοδοχειακό κατάλυμα, με
παράλληλες εκδηλώσεις που θα έχουν να κάνουν με λειτουργικές ανάγκες μίας
τουριστικής επιχείρησης, από το στήσιμο και τον εξοπλισμό, μέχρι το marketing και τα δίκτυα πωλήσεων.
Η ίδια η έκθεση είναι δομημένη σε μία φιλοσοφία one stop shop,
ξεκινώντας από σχεδιασμό και αρχετεκτονικά γραφεία μέχρι τις τελευταίες
λεπτομέρειες εξοπλισμού.
Έτσι όπως το βλέπουμε και το ερμηνεύουμε, δείχνει να είναι και μία προσπάθεια που θέλει να απευθυνθεί και σε ένα πιο ποιοτικό μέρος της αγοράς.
Ενδιαφέρουσα η όλη εξέλιξη, να δούμε πως θα πάει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου