- Η ολοκλήρωση ενός διαγωνισμού που συζητήθηκε όσο λίγοι άλλοι...
Όταν διαβάσαμε για αυτό τον Οκτώβριο, αμέσως σκεφτήκαμε ότι είναι από τις πιο “παλαβές” ιδέες προβολής και marketing που έχουμε δει ποτέ. Η Lufthansa, σε συνεργασία με την Πόλη του Βερολίνου, ανακοίνωσε έναν διαγωνισμό στη Σουηδία, όπου όποιος άλλαζε το όνομά του σε…
…Klaus ή Heidi - τα πιο συνηθισμένα γερμανικά ονόματα - θα έμπαινε σε κλήρωση για να κερδίσει μία πλήρως χρηματοχοτημένη μετακόμιση και εγκατάσταση στο Βερολίνο!
Από τις πρώτες κιόλας μέρες εμφανίστηκαν 42 Σουηδοί και Σουηδέζες, από 19 έως 69 ετών, που το έκαναν, ανταπόκριση πολύ μεγαλύτερη των προβλέψεων, που ανάγκασε μάλιστα τη εταιρεία να κλείσει τον διαγωνισμό έναν μήνα νωρίτερα.
Σήμερα το βράδυ, σε ένα μπαρ στην Στοκχόλμη που σερβίρει γερμανικές μπύρες και λουκάνικα, θα ανακοινωθεί ο νικητής.
Τι κερδίζει; Ένα υπέροχο διαμερισματάκι 70 τ.μ., με μπαλκόνι και πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, προπληρωμένο για έναν χρόνο, μεταξύ των περιοχών Kreuzberg και Neukolln και μαζί και ένα ποδήλατο custom, με το νέο όνομα του τυχερού. Επίσης, μαθήματα Γερμανικών και δύο δωρεάν εισιτήρια για Φρανφκούρτη και Μόναχο.
Οι άλλοι 41 Klaus-Heidi θα κερδίζουν μία ασημένια κάρτα μέλους της Lufthansa με 60.000 μίλια.
Πως στο καλό το σκέφθηκαν; Όλα ξεκίνησαν από τον πόλεμο τιμών και τον ανταγωνισμό μεταξύ της Lufthansa και άλλων πέντε αεροπορικών εταιρειών στη γραμμή Βερολίνο-Στοκχόλμη, σε συνδυασμό με την πρόθεση της εταιρείας να περάσει μία διαφορετική εικόνα για το Βερολίνο, ως της πόλης που προσφέρεται για να κάνει κανείς μία αλλαγή στη ζωή του και όχι απλώς μίας φθηνής διαδρομής, ακόμα και αν προέρχεται από διαφορετική χώρο και κουλτούρα.
Το “clue” της υπόθεσης είναι ότι οι Σουηδοί είναι από τους λαούς που αρέσκονται να αλλάζουν τα ονόματά τους περισσότερο από άλλους λαούς στην Ευρώπη…
Μάλιστα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου