Άμεσο τουριστικό ενδιαφέρον έχουν αρκετές από τις νέες ρυθμίσεις που οδεύουν προς κατάθεση στη Βουλή τις επόμενες μέρες, βάσει των όσων συμφωνήθηκαν με την Τρόϊκα ενώ υπάρχουν και προτεινόμενα μέτρα που έχουν να κάνουν με την “εργαλειοθήκη” του ΟΟΣΑ. Από αυτά που κυκλοφορούν…
…ή μεταδίδονται ως δηλώσεις και πληροφορίες, ένα μέρος των ρυθμίσεων αφορά στην περαιτέρω απευλεθέρωση στις μεταφορές και στις μετακινήσεις, με κυριότερα σημεία:
- την απελευθέρωση της δυνατότητας των ξενοδοχειακών μονάδων να χρησιμοποιούν ελεύθερα ενοικιαζόμενα οχήματα μετά οδηγού, αλλά και δικυκλα και «γουρούνες»,
- την άρση των περιορισμό ως προς τον κυβισμό - άνω των 1.500 cc, σήμερα - και του ελάχιστου χρόνου μίσθωσης, από 12 ώρες σε έξι, για τα ενοικιαζόμενα οχήματα με οδηγό,
- την άρση των περιορισμών στην δραστηριοποίηση των 9θέσιων οχημάτων, με απελευθέρωση διάφορων μορφών επιβατικού έργου που σήμερα ανήκει στα ταξί.
Θυμίζουμε ότι στην έκθεση του ΟΟΣΑ υπάρχει ειδικό κεφάλαιο για τον Τουρισμό όπου εξετάζονται το ισχύον νομικό καθεστώς, τυχόν περιορισμοί και άλλες θεσμικές και νομοθετικές παράμετροι σε τομείς όπως οι μεταφορές, η κρουαζιέρα, οι ενοικιάσεις οχημάτων με οδηγό, η ακτοπλοία, τα τουριστικά γραφεία και οι οργανώσεις συνεδρίων και εκδηλώσεων και άλλα πολλά και διάφορα, μεταξύ των οποίων ακόμα και ρυθμίσεις – «προνομιακές» - για τα τουριστικά δημόσια ακίνητα (ΕΤΑΔ κ.λπ.), τον χρόνο εκμίσθωσης των ιαματικών πηγών κ.λπ..
Υπήρχαν δε και κάποιες επισημάνσεις για το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο, οι οποίες είχαν προκαλέσει την έντονη αντίδρασή του και που αποτέλεσαν σημείο διαφόρων σχολίων και συζητήσεων.
Διερευνούμε και επανερχόμαστε…
Ναι, και μετά ήρθε ο Λυμπερόπουλος και άρχισαν τα ύπτια στο ΥΠΑΝ... Με αρχή το "φάγωμα" της δυνατότητας ενοικίασης αυτοκινήτου με οδηγό, από τουριστικά γραφεία, rent a car, κ.λπ. Να δούμε πως θα καταλήξει τελικά το όλο "πακέτο"...
ΑπάντησηΔιαγραφή