- Προς απεργία τα τουριστικά λεωφορεία
- Και αναμονή υπ' ατμόν για το ΞΕΕ
Αντιδράσεις, ποικίλης έντασης, προκαλούν οι ρυθμίσεις που προωθούνται από το υπουργείο Ανάπτυξης, βάσει της πολυσυζητημένης εργαλειοθήκης του ΟΟΣΑ, η οποία φαίνεται τελικά ότι αρχίζει και προκαλεί περισσότερους "τριγμούς" του αναμενόμενου. Μετά το...
...χθεσινό σκηνικό με το θέμα των Ταξί και την έφοδο Λυμπερόπουλου στον Κ. Χατζηδάκη, σήμερα τη σκυτάλη παίρνουν οι ιδιοκτήτες τουριστικών λεωφορείων οι οποίοι διαμαρτύρονται για την πρόβλεψη χορήγησης νέων αδειών τόσο σε καινούρια όσο και σε μεταχειρισμένα τουριστικά λεωφορεία κατηγορίας εκπομπών ρύπων Euro V ή μεταγενέστερα στο υπό διαμόρφωση πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Ανάπτυξης. Σύμφωνα με τη ΓΕΠΟΕΤ, η κίνηση αυτή, παρά τις αντιρρήσεις που εκφράστηκαν, οδηγεί "στη διάλυση ενός ολόκληρου κλάδου, χωρίς κανένα όφελος για το κράτος και τον ελληνικό τουρισμό".
Η ΓΕΠΟΕΤ επαναλαμβάνει ότι οι νέες άδειες θα πρέπει να αφορούν μόνο καινούρια τουριστικά λεωφορεία και καμία αλλαγή δεν πρέπει να πραγματοποιηθεί στο υφιστάμενο καθεστώς αντικατάστασης των παλαιών λεωφορείων με μεταχειρισμένα, το οποίο λειτουργεί υποδειγματικά. "Τα τουριστικά λεωφορεία είναι εδώ και χρόνια πραγματικά απελευθερωμένα τόσο ως προς τη χορήγηση αδειών – ο καθένας μπορεί να πάρει άδεια και να δραστηριοποιηθεί – όσο και ως προς το έργο. Ως εκ τούτου οι αλλαγές που προωθούνται αντίκεινται στο συμφέρον του τόπου" σημειώνει χαρακτηριστικά.
Αλλά προειδοποιεί ότι αν οι συναρμόδιοι Υπουργοί Ανάπτυξης, Τουρισμού και Μεταφορών δεν λάβουν υπόψη τις θέσεις της, τότε στις 15 Απριλίου σύσσωμος ο κλάδος των Τουριστικών Γραφείων και Τουριστικών Λεωφορείων θα κατέβει σε πανελλαδική απεργία και "οι ίδιοι θα φέρουν ολοκληρωτικά την ευθύνη για τη ζημία που θα προκύψει στον ελληνικό τουρισμό".
Το άλλο θέμα που δυνητικά, μπορεί να αποτελέσει και μία "βόμβα" για τον ξενοδοχειακό κόσμο, είναι αν το περιβόητο πολυνομοσχέδιο θα περιλαμβάνει κάποια ρύθμιση σχετικά με τα όσα ανέφερε η "εργαλειοθήκη" για το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο.
Σε αυτήν την περίπτωση και ανάλογα με το τι θα περιληφθεί - αν περιληφθεί κάτι τελικά - στο νομοσχέδιο σχετικά με τις τρεις επισημάνσεις του ΟΟΣΑ (δήλωση τιμών, συνάρτηση συνδρομής με χορήγηση Ειδικού Σήματος Λειτουργίας και δυνατότητα εκπροσώπησης στο δ.σ. μέσω διευθυντικών στελεχών) μπορεί να έχουμε και ελαφρώς καταιγιστικές εξελίξεις...
Για να δούμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου