- Και νέες ενέργειες συνδιαφήμισης με T.Os
Να αρχίσουμε να μεταφέρουμε και διάφορα νέα που μαθαίνουμε στο Βερολίνο, γιατί θα μαζευτούν πολλά στο τέλος και θα τα ξεχάσουμε. Ένα ενδιαφέρον που ακούσαμε είναι ότι το ΕΟΤ ανέθεσε στην GfK, τη γνωστή εταιρεία που κάνει τις…
μεγάλες έρευνες και στη γερμανική τουριστική αγορά, τη διεξαγωγή μίας επιστημονικής έρευνας για το Branding της Ελλάδας.
Η έρευνα θα περιλαμβάνει ανάλυση στοιχείων του 2013, καταμέτρηση της ανταγωνιστικότητας της χώρας μας σε πέντε μεγάλες αγορές - ΗΠΑ, Ινδία, Αυστραλία, Κίνα, Βραζιλία - καθώς και σε τέσσερα ανταγωνιστικά κράτη, Ιταλία, Ισπανία, Τουρκία και Κροατία.
Το άλλο που μάθαμε είναι ότι εκτός από το κοινό πρόγραμμα προβολής με τον TUI Γερμανίας, όπου ο ΕΟΤ θα συμμετάσχει me 180.000 ευρώ, προχωρούν και άλλα αντίστοιχα προγράμματα συνολικά περίπου 165.000 ευρώ με τους DER Touristik, FTI, αλλά και μικρότερους, όπως οι Schauinsland Reisen, ECCO Reisen, Medina Reisen.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου