Τα λέμε συνήθως μεταξύ μας, ενίοτε τρωγόμαστε κιόλας, αλλά ο κανόνας - και η εμπειρία - λέει ότι για τον αντίκτυπο και την αποτελεσματικότητα της όποιας ενέργειας προβολής και διαφήμισης κάνουμε ως προορισμός, θα πρέπει να συνεκτιμούμε και την άλλη πλευρά, την άποψη δηλαδή…
…εκείνων στους οποίους απευθυνόμαστε.
Υπό αυτό το πρίσμα, το σχετικό ρεπορτάζ της Deutche Welle, πέραν του ζητήματος της παρουσίας του ελληνικού τουρισμού και των ελληνικών προορισμών στο διαδίκτυο, περιλαμβάνει και ορισμένες ενδιαφέρουσες απόψεις Γερμανών ειδικών για την επικοινωνιακή μας εικόνα αλλά και τα μέσα, τον τρόπο και τα δίκτυα που επιλέγουμε ή αγνοούμε.
Προτρέχουμε και δίνουμε λαβή, για τη μία επισήμανση που έχει να κάνει με την ανάγκη καλύτερης και όχι “φθηνότερης” διαφήμισης αλλά και για μία άλλη άποψη, για τα νέα μας περίπτερα, η οποία είναι... γερμανικά "ωμή".
Το ρεπορτάζ, εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου