Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Έρευνα GfK: Καλή δυναμική στις κρατήσεις και τον Φεβρουάριο από Γερμανία...

- Ανάλογοι ρυθμοί από Μ. Βρετανία και Ολλανδία...

Δεν προσθέτει κάτι ιδιαιτερο νέο, αλλά επιβεβαιώνει τις εκτιμήσεις και τις πληροφορίες που έχουμε το τελευταίο διάστημα για την εξέλιξη των κρατήσεων φέτος και τις προβλέψεις για τη νέα τουριστική περίοδο. Η έρευνα της GfK Hellas αναδεικνύει ως διαίτερα δημοφιλή καλοκαιρινό προορισμό για τους Γερμανούς την Ελλάδα, αλλά…


…και από άλλες δύο μεγάλες αγορές μας, τη Μ. Βρετανία και την Ολλανδία.
Όπως προκύπτει από τα ευρήματα έρευνας της για την ταξιδιωτική συμπεριφορά των Γερμανών (τα βασικά στοιχεία τα είχαμε αναφέρει εδώ ) η οποία συνδυάζει δεδομένα κρατήσεων και πάνελ καταναλωτών (consumer panels), μέχρι και το τέλος του Ιανουαρίου 2014, που είναι και η περίοδος με το μεγαλύτερο ποσοστό των κρατήσεων για τις καλοκαιρινές διακοπές των Γερμανών,
Είχαμε μεταφέρει τότε τις εκτιμήσεις της GfL ότι η αύξηση για την Ελλάδα στις κρατήσεις καλοκαιρινών πακέτων για το 2014 αγγίζει το 52% κάτι που κατατάσσει την χώρα ψηλά στις προτιμήσεις των τουριστών και πιο συγκεκριμένα στην τρίτη θέση πίσω από την Ισπανία και την Τουρκία.
Νεότερα στοιχεία είναι ότι με βάση τις τελευταίες εκτιμήσεις για το κλείσιμο του Φεβρουαρίου 2014, που ολοκληρώνει σε μεγάλο βαθμό την επιλογή των τουριστικών προορισμών, διαφαίνεται ότι η Ελλάδα διατηρεί παρόμοιους ρυθμούς ανάπτυξης αλλά και σταθερά την τρίτη θέση.
Σε συνδυασμό με τα παραπάνω, η περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου σαν καλοκαιρινός προορισμός παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη, με ρυθμούς μεγαλύτερους της συνολικής αγοράς, αγγίζοντας το 12,1% σε σχέση με το 2013. Σημαντικό για την περιοχή αυτή είναι ότι η ζήτηση για κρουαζιέρες, μια αγορά στρατηγικά σημαντική για την Ελλάδα αλλά και με πολλά περιθώρια ανάπτυξης σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, κατέγραψε αύξηση της τάξης του 23,8%.
Πέρα από τη Γερμανία, δυο ακόμα παραδοσιακές για την Ελλάδα αγορές οι οποίες και την τροφοδοτούν με εισερχόμενο τουρισμό, παρουσιάζουν αύξηση στη δραστηριότητα των κρατήσεών τους.
Η Ολλανδία, παρόμοια σε εικόνα με τη Γερμανία στην περιοδικότητα των κρατήσεων, κατέγραψε σημαντική αύξηση στο σύνολο των κρατήσεων για τα καλοκαιρινά πακέτα διακοπών. Λαμβάνοντας υπ’όψιν τις κρατήσεις στο σύνολο του Ιανουαρίου 2014, η Ελλάδα διατηρεί τη δεύτερη θέση πίσω από την Τουρκία, έχοντας διψήφιο μερίδιο αγοράς σε επίπεδο αξίας κρατήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί, αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι καταγράφεται μια αύξηση της τάξης του 2% με τις αντίστοιχες του 2013.
Επίσης, η Ελλάδα παραμένει στην δεύτερη θέση των προτιμήσεων των τουριστών από το Ηνωμένο Βασίλειο, με βάση τις μέχρι τώρα κρατήσεις, με αύξηση 15,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Στην πρώτη θέση σε κρατήσεις βρίσκεται η Ισπανία ενώ η Τουρκία βρίσκεται σταθερά στην τρίτη θέση.
Συνολικά αξίζει να σημειωθεί ότι οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τις τρεις παραπάνω αγορές για τους καλοκαιρινούς μήνες είναι Μεσογειακοί προορισμοί ενώ μικρό ποσοστό επιλέγει μακρινούς, υπερατλαντικούς ή διηπειρωτικούς προορισμούς για τις διακοπές τους.
Στην έρευνα αναφέρεται ότι λαμβάνοντας υπόψη τη γεωγραφική θέση αλλά και τις κλιματολογικές συνθήκες της Ελλάδας, σε συνδυασμό με την πολιτιστική της κληρονομιά, διαφαίνεται μια ευκαιρία για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου μιας και οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για τους κέντρο-ευρωπαϊκούς λαούς και για τις χειμερινές τους διακοπές αποτελούν και πάλι η Ισπανία και η Τουρκία και βρίσκονται αρκετά μπροστά σε προτίμηση από άλλους μακρινούς αλλά και εξωτικούς τόπους.

Βέβαια οι δικές μας πληροφορίες αναφέρουν ότι βάσει των κρατήσεων, τουλάχιστον για φέτος και τουλάχιστον για τον Απρίλιο και για τον Μάιο, δεν προδιαγράφεται δυναμική τέτοια που να παραπέμπει σε επιμήκυνση… 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου