Μιας και είχαμε “ατζέντα” Ινδίας αυτήν την εβδομάδα, να αναφέρουμε ότι αυτές τις μερες η κυβέρνησης της χώρας ανακοίνωσε ένα νέο μεγαλεπήβολο πρόγραμμα διάσωσης του εθνικού αερομεταφορέα Air India, ο οποίος είναι...
...καταχρεωμένος, με πολύ μεγάλες υποχρεώσεις και σοβαρά διοικητικά και λειτουργικά προβλήματα.
Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα προβλέπει τη διάθεση κεφαλαίων για τον περιορισμό των ληξιπρίθεσμων υποχρεώσεων και του δανεισμού καθώς και τη σύσταση ειδικών λογαριασμών για την αποπληρωμή των εταιριών καυσίμων και των εταιριών που διαχειρίζονται αεροδρόμια.
Μεγάλο ζήτημα έχει δημιουργηθεί και με μία σειρά προσλήψεων, από την προηγούμενη διοίκηση, μεγάλου αριθμού συνταξιούχων της Air India και της Indian Express, οι οποίοι αφού συνταξιοδοτήθηκαν και πήραν όλα τα προβλεπόμενα ποσά, επανήλθαν ως σύμβουλοι με πολλαπλάσιες αμοιβές (κάτι μας θυμίζει αυτό...).
Οι ανακοινώσεις έγιναν από τον υπουργό αεροπορίας Nasim Zaidi και τον νέο διευθύνοντας σύμβουλο της εταιρίας Rohit Nandan, οι οποίοι δήλωσαν αποφασισμένοι να κάνουν ό,τι μπορούν προκειμένου να διασωθεί και να εξακολουθήσει να πετάει η εταιρία, χωρίς προβλήματα και ελλείψεις.
Τώρα που ανοίξαμε και εμείς (ΕΟΤ- Τσόκλη) σχέσεις με τη συγκεκριμένη αγορά, πάει να καταρρεύσει η Air India;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου