Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 12 Αυγούστου 2014

ΣΕΤΕ: Πάνω από 1,156 εκατ. οι πρόσθετες αφίξεις στο επτάμηνο, εφικτός ο στόχος των 19 εκατ.


Με περισσότερες από 371.000 περισσότερες αφίξεις στα κυριότερα αεροδρόμια της χώρας έκλεισε ο Ιούλιος, ανεβάζοντας έτσι σε πάνω από 1,156 εκατομμύρια, τις πρόσθετες αφίξεις που έχουν καταγραφεί στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουλίου φέτος. Σύμφωνα με...

...τα στοιχεία που επεξεργάζεται ο ΣΕΤΕ ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε αύξηση αφίξεων 16,5%, σε σύγκριση με πέρυσι, γεγονός, που, όπως σημειώνει ο ΣΕΤΕ, ενισχύει την εκτίμηση ότι ο στόχος των 19 εκατ. επισκεπτών για το 2014 θα επιτευχθεί, παρά τα προβλήματα που έχουν προκύψει στη ρωσική και ουκρανική αγορά.
Συνολικά, στο 7μηνο καταγράφηκαν 8.142.786 αεροπορικές αφίξεις.
Τον Ιούλιο η αύξηση του αριθμού αφίξεων έφθασε στο 14,9%.
Το μεγαλύτερο - και ομολογουμένως εντυπωσιακό - ποσοστό αύξησης αεροπορικών αφίξεων είναι στο 7μηνο Ιανουαρίου-Ιουλίου 2014 καταγράφει η Καλαμάτα, το αεροδρόμιο της οποίας υποδέχθηκε 68,2% περισσότερες αφίξεις στο 7μηνο και 62,5% τον Ιούλιο.
Η Αθήνα είχε αύξηση 31% στο 7μηνο και 25,5% τον Ιούλιο και, όπως φαίνεται, θα ξεπεράσει το, αρχικό στόχο των 750.000 επιπλέον αφίξεων για το 2014.
Η Θεσσαλονίκη είχε αύξηση 18,2% τον Ιούλιο και 15,1% στο 7μηνο, ενώ οι αυξήσεις, αντίστοιχα, στα υπόλοιπα αεροδρόμια έχουν ως εξής:
Ρόδος 11,5% και 10,7% (Ιούλιος και 7μηνο), Κως 9,7% και 8,2%, Ηράκλειο 2,7% και 5,8%, Χανιά 20,7% και 22,9%, Κέρκυρα 15,2% και 13%, Ζάκυνθος 18,2% και 18,7%, Κεφαλονιά 14,2% και 4,7%, Ακτιο 18,2% και 14,7%, Μύκονος 36,1% και 39,9%, Σαντορίνη 27,7% και 26,7%. Αραξος 16,7% και 9,8%, Σάμος 12,3% και 18,1%, Σκιάθος 19% και 16,9% και Καβάλα 9,6% και 7,6%.

Για το αεροδρόμιο Ηρακλείου ο ΣΕΤΕ υπογραμμίζει ότι η μικρή αύξηση δείχνει ότι έχει πλέον φθάσει τα όρια της φέρουσας ικανότητάς του, ενώ υπάρχει έντονος προβληματισμός για τα επόμενα χρόνια, δεδομένου πως η κατασκευή του νέου αεροδρομίου στο Καστέλι δεν έχει καν δημοπρατηθεί, αλλά και οι αναγκαίες βραχυπρόθεσμα βελτιώσεις στο υφιστάμενο αεροδρόμιο δεν έχουν δρομολογηθεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου