Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη, 20 Αυγούστου 2014

Grow Greek Tourism Online: Δεν είναι διαφημιστική εκστρατεία, είναι παροχή τεχνογνωσίας για διαφήμιση και marketing...


Πολύ χρήσιμη και δυνητικά σημαντική είναι η πρωτοβουλία  "Grow Greek Tourism Online" για την ενίσχυση του τουρισμού μέσω του διαδικτύου που ανακοίνωσε η Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και τον ΣΕΤΕ. Και έχει και ενδιαφέρον ιστορικό, αλλά για να πιάσουμε τα πράγματα από την αρχή, δεν πρόκειται για διαφημιστική…


…εκστρατεία ή για ενέργειες προβολής της ίδιας της Google, όπως λανθασμένα γράφτηκε και μεταδόθηκε, δεξιά και αριστερά και μάλλον πανηγυρικά, αλλά για πρωτοβουλία που έχει ως στόχο να παρέχει στις τουριστικές επιχειρήσεις την τεχνογνωσία προβολής τους, δηλαδή τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες και τα διαδικτυακά εργαλεία που θα ενισχύσουν την ανάπτυξή τους κατά τη διάρκεια, αλλά και πέραν της καλοκαιρινής περιόδου.
Μέσω της πρωτοβουλίας, οι επιχειρήσεις θα λάβουν υποστήριξη από την Google για να χρησιμοποιήσουν βασικά εργαλεία όπως το Google My Business και το Google AdWords προκειμένου να βελτιώσουν την παρουσία τους στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και στους Χάρτες της Google, αλλά και να προωθήσουν τις προσφορές τους σε περιόδους εκτός περιόδου.
Αυτό σημαίνει ότι η επιτυχία της πρωτοβουλίας θα εξαρτηθεί από τον βαθμό ανταπόκρισης των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων και από το κατά πόσο θα εφαρμόσουν και θα αξιοποιήσουν όσα θα τους προσφερθούν.
Η πρωτοβουλία θα εγκαινιαστεί στην Κρήτη τον Σεπτέμβριο, με προοπτική να επεκταθεί σε περισσότερους τουριστικούς προορισμούς το 2015. Η Google θα οργανώσει εκδηλώσεις στο Ηράκλειο και στα Χανιά στις 2 και 3 Σεπτεμβρίου, ώστε να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τις Φθινοπωρινές τους προσφορές.
Όλες οι τοπικές επιχειρήσεις - άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενες με τον τουρισμό - μπορούν να εγγραφούν στις εκδηλώσεις χωρίς καμία χρέωση μέσω της ιστοσελίδας: g.co/GrowGreekTourism 
Η ιστορία του “επίσημου” ελληνικού τουρισμού με την Google, ξεκίνησε με εκείνα τα επικοινωνιακά show του Π. Γερουλάνου το 2011. Πέρασε σε ουσιαστική και έμπρακτη φάση το 2012, επί Γ. Κολέτσου, με συμφωνίες για διαφημιστική προβολή της Ελλάδας και προώθηση του visitgreece σε επιλεγμένες αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής, με έναν συνολικό προϋπολογισμό περίπου 1,2 εκατ. ευρώ.
Σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, η πρώτη συζήτηση έγινε εντός του γενικότερου πλαισίου της συνάντησης του Α. Σαμαρά με τον διευθύνοντα Σύμβουλο της Google Έρικ Σμιτ, πέρυσι, από την οποία πήραν τη σκυτάλη ο ΣΕΤΕ και το υπουργείο Τουρισμού, αλλά φαίνεται ότι σημαντικό ρόλο επαιξε και ο κρητικής καταγωγής διευθυντής του Cretaive Lab της Google, Στηβ Βρανάκη, ο οποίος, μάλιστα, βρέθηκε στην Κρήτη μόλις προ μηνός και είχε σειρά συναντήσεων και επαφών με τους τοπικούς παράγοντες και φορείς.

Όσο για τη μελέτη της Oxford Economics, που αναφέρει ότι η αύξηση της διαδικτυακής δραστηριότητας του Ελληνικού τουριστικού κλάδου, μπορεί να αυξήσει το ΑΕΠ της Ελλάδας κατά 3%, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης, είχε παρουσιαστεί αναλυτικά τον περασμένο Δεκέμβριο.
Ταύτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου