Πολλά μπορεί να
πει και να γράψει και να υποστηρίξει κανείς για την airbnb και το προϊόν της, αλλά
σίγουρα, αυτό που κάνει αυτήν την εταιρεία να ξεχωρίζει, είναι ο τρόπος που
προσαρμόζει τη στρατηγική της στα αδύνατα σημεία της, για να προλαμβάνει ανταγωνιστές, πολέμιους και επικριτές. Ο αντίκτυπος...
...για
παράδειγμα, που έχει η ενοικίαση – ο διαμοιρασμός, όπως μάθαμε να το λέμε - σε
ξένους ιδιωτικών χώρων κατοικιών, διαμερισμάτων κ.λπ. σε μία πολυκατοικία ή σε
μία γειτονιά με οικίες, ήταν ανέκαθεν και είναι ένα από τα πεδία όπου αναπτύσσεται
μεγάλη συζήτηση και έντονος προβληματισμός, δικαίως ή αδίκως.
Το να μένουν
κάποιοι σε μία πολυκατοικία ή σε ένα συγκρότημα κατοικιών και ξαφνικά, ένα από
τα διαμερίσματα ή τα σπίτια, να προσφέρεται για εκμίσθωση μία, δύο ή και περισσότερες
φορές κάθε εβδομάδα, με πλήθος ξένων επισκεπτών να μπαινοβγαίνει και να...
ανανεώνεται, είναι ένα από τα πιο σοβαρά ζητήματα που αντιμετωπίζουν όλες οι
πλευρές, η ίδια η airbnb,
οι ιδιοκτήτες των ενοικιαζόμενων χώρων, οι γείτονές τους και συχνά και οι ίδιοι
οι επισκέπτες.
Η airbnb,
λοιπόν, όπως διαβάζουμε σε ξένα έντυπα, ξεκινάει πιλοτικά μία νέα υπηρεσία, στην οποία οι γείτονες ιδιοκτητών
που μισθώνουν τα σπίτια τους μέσω της airbnb σε επισκέπτες, θα μπορούν να
υποβάλουν παράπονα, παρατηρήσεις, σχόλια ή ό,τι άλλο τους απασχολεί! Το «μυστικό»
έδωσε ο επικεφαλής της airbnb στην
Ιαπωνία, ο οποίος είπε επίσης ότι η υπηρεσία θα επεκταθεί σταδιακά σε όλες τις
αγορές της εταιρείας, μέσα στις επόμενες εβδομάδες.
Δεν έγινε γνωστό
αν οι πελάτες της airbnb
θα μπορούν να βλέπουν τα σχόλια αυτά ή αν θα μπορούν να απαντούν.
Πάντως, ούτως ή
άλλως, θα έχει πολύ ενδιαφέρον...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου