Είναι ό,τι πιο εμπεριστατωμένο και κατατοπιστικό έχει γραφεί για τη ρωσική αγορά, τελευταία, τα δύο ρεπορτάζ στο tornosnews, το οποίο γράφει δημοσιογραφική ιστορία στο διαδίκτυο, χωρίς κραυγές, κουτοπονηριές και λοιπές “ανοησίες”, όπως είπε και ο πρωθυπουργός μας. Στα αποκλειστικά στοιχεία του…
…tornosnews, θα πρέπει να συμληρώσουμε και εμείς κάποιες πληροφορίες που έχουμε για όσα γίνονται ή δεν γίνονται, στο παρασκήνιο.Κατ’ αρχάς, τόσο το υπουργείο Τουρισμού στην Αθήνα όσο και οι διπλωματικές μας αρχές στη Μόσχα, δεν έχουν «ησυχάσει» ως προς τις εξελίξεις σχετικά με τη στελέχωση του Γενικού Προξενείου και τη δημιουργία των απαιτούμενων θέσεων εργασίας για τις χορηγήσεις βίζας.
Σύμφωνα με την εικόνα που έχουμε εμείς, υπάρχει μία σχετική ανησυχία, καθώς έχουν ήδη περάσει αρκετές μέρες από τη ψήφιση του Νόμου που επιτρέπει την πρόσληψη του επιτόπιου προσωπικού και τις άλλες προβλέψεις, αλλά ακόμα υπάρχει ένα... «ομιχλώδες τοπίο» ως προς τις κινήσεις από τα Κεντρικά. Είμαστε ήδη αρχές Μαρτίου και ο χρόνος πλέον όχι απλώς κυλάει αντίστροφα, αλλά εξαντλούνται και τα χρονικά περιθώρια "ασφαλείας", εντός των οποίων δηλαδή θα πρέπει να επιλεγεί το προσωπικό, να προσληφθεί, να εκπαιδευθεί, να αρχίσει να παράγει και να φθάσει και σε ένα επίπεδο απόδοσης που να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις.
Με την ψυχή στο στόμα, δηλαδή.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες μας, οι εκτιμήσεις που έχουν σταλεί από τη Μόσχα στην Αθήνα για τον αριθμό των απαιτούμενων υπαλλήλων, κάνουν λόγο για τουλάχιστον 75 άτομα εκτός περιόδου και για 140-150 άτομα στην περίοδο αιχμής, δηλαδή το κρίσιμο διάστημα από τα μέσα Ιουνίου έως και τον Σεπτέμβριο.
Στο άλλο μέτωπο, της προβολής, στο υπουργείο Τουρισμού και στον ΕΟΤ ετοιμάζουν ένα πρόγραμμα συνδιαφήμισης με τους ρωσικούς tour oerators – το γνωστό κόλπο που κάνουν όλοι οι προορισμοί εντός ΕΕ, για να ενισχύουν τους tour operators - που συνολικά, θα φθάσει σε ένα αρκετά σεβαστό ποσό.
Μόνο που εδώ, όπως μαθαίνουμε, η λογική είναι να κατανεμηθούν τα κονδύλια ανάλογα με τις προβλέψεις που έχει κάνει κάθε tour operator για τον αριθμό τουριστών που εκτιμά ότι θα διακινήσει στην Ελλάδα! Αυτό είναι λάθος προσέγγιση και μάλλον παράδοξη πρακτική. Κανονικά, θα έπρεπε να γίνει η κατανομή ανάλογα με τον αριθμό που έχει διακινήσει την τελευταία περίοδο (ίσως και τις δύο τελευταίες) ο κάθε tour operator. Γιατί και εμείς μπορεί να λέμε ότι θα φέρουμε 500.000 αλλά τελικά να φέρουμε το ένα τρίτο. Και μετά, τι θα γίνει; Θα επιστρέψουμε “ρέστα”;
Τελευταίο θέμα, αυτό που επισημαίνεται και στο ρεπορτάζ του tornosnews, για το περίπτερο του ΕΟΤ στην έκθεση MITT, οι τελευταίες πληροφορίες που έχουμε εμείς, της ημέρας που λένε, είναι ότι βρέθηκε κατασκευαστής και όλα θα είναι έτοιμα μέχρι την έκθεση.
Πάλι με την ψυχή στο στόμα, δηλαδή αλλά και καταϊδρωμένοι...
Αγαπητό μας Lobby,
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ρωσική αγορά με τις τόσες προοπτικές φαίνεται δυστυχώς να χάνεται λόγω «απειρίας» των εμπλεκομένων…
Θες λόγω του «άπειρου» νέου παρόχου που θα αναλάβει την διεκπεραίωση των δικαιολογητικών για τις Βίζες -(τι θα γίνει άραγε αν χαθούν τα πρώτα διαβατήρια ή το πρώτο Charter από παραλείψεις?) - θες για τα Προξενεία που ακόμα ψάχνονται να προσλάβουν και να εκπαιδεύσουν προσωπικό, θες που από το 2013 λες και έχει «γκαντεμιάσει» το πράγμα (φταίει το 13?), θες, θες….πολλά θες..
Όσο για το περίπτερο που τελευταία στιγμή θα στηθεί, έχει ξαναγίνει το 2012 και εσείς γράφατε στις 26/3/12 ότι «κατάφερε να στηθεί με …ακροβατικά των στελεχών του ΕΟΤ στη Μόσχα», λες και δεν υπάρχει χρόνος για τον ΕΟΤ να ξεκινήσει τις διαδικασίες 5-6 μήνες νωρίτερα από τις Εκθέσεις προκειμένου να αποφύγει τα ευτράπελα της τελευταίας στιγμής και την ψυχική ταλαιπωρία όλων..
Όσον αφορά την συν-διαφήμιση με τους Tour Operators το ποσό των χρημάτων που ελάμβανε στο παρελθόν ο κάθε ένας ήταν ανάλογο με τον αριθμό των ατόμων που είχε διακινήσει την προηγούμενη χρονιά. Δηλαδή εάν επιλεγούν 5-10 Tour Operators για να γίνει η συν-διαφήμιση τότε στον συνολικό αριθμό που διακίνησαν βάσει των εκδοθέντων θεωρήσεων (αποκλειστικά με επίσημα στοιχεία των Προξενείων) ανάγεται σε ποσοστό ο αριθμός των δικών τους πελατών και μετά επιμερίζεται δίκαια το ποσό των χρημάτων με την υποχρέωση ο Tour Operator να κάνει διαφήμιση τουλάχιστον διπλάσιας αξίας..
Τα υπόλοιπα είναι «μάλλον παράδοξη πρακτική» όπως πολύ σωστά αναφέρετε στην ανάρτηση σας…
Για άλη μία φορά, το σχόλιό σου είναι εξαιρετικά εύστοχο! Και ευχαριστούμε και για την υπενθύμιση του 2012, γιατί άνθρωποι είμαστε... ξεχνάμε. Εδώ τώρα, έχουμε δύο ζητήματα "άπειρων". Πρώτον τους επιτόπιους που θα προσλάβουν και δεύτερον, τι θα γίνει με τον νέο πάροχο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοντός ψαλμός...