Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2016

Με... αεροπλάνα και βαπόρια και άλλα τινά, ετοιμάζεται η συμφωνία με TUI...

Το ότι οι σχέσεις του υπουργείου Τουρισμού με τον TUI διάγουν έναν νέο... «μήνα μέλιτος», το τελευταίο διάστημα, είναι πασιφανές. Τα υψηλόβαθμα στελέχη του πανίσχυρου Ομίλου είναι πια τακτικότατοι συνομιλητές της πολιτικής ηγεσίας του τουρισμού, ενώ η συνεργασία που υπάρχει αναπτύσσεται σε ποικίλα επίπεδα, των συγκυριών, στην ευρύτερη περιοχή μας, βοηθούντων. Άλλωστε...


...όπως επισημάνθηκε και σε σχετικό ρεπορτάζ στον «Ελεύθερο Τύπο» την περασμένη Κυριακή, βρίσκεται στα σκαριά ένα «mega deal» με αντικείμενο «την επέκταση της σεζόν κατά 15 μέρες και την προσέλκυση 350.000- 400.000 τουριστών παραπάνω» (και με τον Thomas Cook) και με υπογραφή επιμέρους συμφωνιών, για αύξηση θέσεων/χωρητικότητας, στήριξη υφιστάμενων και παραδοσιακών προορισμών, δημουργία και ενίσχυση νέων κοκ. Με την ενδιαφέρουσα επισήμανση ότι οι συμφωνίες αυτές «δύνανται να επαυξήσουν τα έσοδα, τα οποία έπεσαν λόγω προσφορών των ξενοδόχων».
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, οι συμφωνίες θα οριστικοποιηθούν τον προσεχή μήνα και πιο σύντομα θα αποφασιστεί και το ποσό που θα δοθεί ως συνδιαφήμιση στους tour operators.
Ορθά και αυτονόητα, όλα αυτά, καθώς οι σχέσεις με όλους τους μεγάλους ή και μικρότερους tour operators, πρέπει πάντα να είναι άψογες, ισόρροπες και επωφελείς. Η δε ανάπτυξη συνεργασιών και κοινών δράσεων, πάντα με άξονα τα προγράμματα συνδιαφήμισης, είναι πάγια πρακτική των πολιτικών ηγεσιών του τουρισμού, των τελευταίων ετών.
Το αν το μερίδιο που θα αποσπάσει τελικά από τη διαφημιστική πίτα του ΕΟΤ για την επόμενη περίοδο, ο τουριστικός κολοσσός, θα είναι το δέον ή μεγαλύτερο από αυτό που του αναλογεί, σε σχέση με άλλους tour operators, αυτό είναι κάτι που θα το κρίνει η αγορά, φυσικά.
Μας έχουν ξενίσει, πάντως, κάποιες πτυχές αυτής της κατάστασης, κυρίως επειδή διαφοροποιούνται από τη συνήθως εντονότατη και καταιγιστική επικοινωνιακή τακτική του υπουργείου.
Από «σπόντα», για παράδειγμα, μέσω Λονδίνου μάθαμε για την επίσκεψη, τον Οκτώβριο, σε κρουαζιερόπλοιο της Tui Cruises στον Πειραιά. Επίσκεψη με σημασία, αν λάβουμε υπόψη ότι τα μηνύματα για την κρουαζιέρα για το 2017, γενικά, είναι ανησυχητικά.
Όπως επίσης δεν έγινε κάτι γνωστό, μέχρι στιγμής, για την επίσκεψη-αστραπή στη Γερμανία, αμέσως μετά το Λονδίνο, την περασμένη Παρασκευή και Σάββατο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου