Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Αερ. "Μακεδονία": Στο έλεος του... καιρού και των έργων η κίνηση το 2017!

- Άμεσος κίνδυνος να χαθούν πτήσεις και προγράμματα
- Σε ώρες για... clubbing πολλά από τα slots 
Δεν είναι αδίκως ανάστατοι οι τουριστικοί φορείς και επιχειρηματίες των προορισμών της Κεντρικής Μακεδονίας που βασίζονται ή εξαρτώνται από το Αεροδρόμιο «Μακεδονία». Πολύ πιο ανήσυχοι, όμως, είναι οι εκπρόσωποι των ξένων αεροπορικών εταιρειών και των tour operators που προσπαθούν να κάνουν τα...


...σχέδιά τους για την περίοδο του 2017!
Τα τελευταία «μαντάτα» για την έξελιξη των έργων στο αεροδρόμιο και οι πληροφορίες που λαμβάνουν για τον προγραμματισμό των έργων επέκτασης και διασταύρωσης των διαδρόμων δεν είναι καθόλου καλά!
Και ο κίνδυνος να τεθεί εκτός προγραμμάτων και πτήσεων ο προορισμός άμεσος!
Δεν είναι μόνον ότι λόγω των έργων που θα βρίσκονται σε εξέλιξη - από 16 Ιανουαρίου μέχρι και 31 Μαίου 2017 (λέμε τώρα...) θα κλείσει ο υφιστάμενος διάδρομος (16/34) - θα λειτουργεί μόνον ένας προσωρινός διάδρομος, ο... τροχόδρομος, ο οποίος δεν διαθέτει ούτε σύστημα ILS (ενόργανης προσέγγισης) ούτε και φώτα προσέγγισης.
Όπερ σημαίνει ότι οι πτήσεις θα είναι κυριολεκτικά στο έλεος των καιρικών συνθηκών, αφού όταν θα επικρατεί περιορισμένη ορατότητα, π.χ. ομίχλη, ή θα υπάρχει χαμηλή βάση νεφών – πολύ συχνές καιρικές συνθήκες στη Θεσσαλονίκη - δεν θα είναι δυνατόν να γίνονται προσαπογειώσεις. Μπορεί να φανταστεί κανείς τι θα γίνεται από πλευράς καθυστερήσεων, ακυρώσεων κ.λπ. αλλά και ταλαιπωρίας, αν ισχύσει το ότι κάποιες πτήσεις μπορεί εναλλακτικά να κατευθύνονται στην Καβάλα.
Επιπρόσθετα και πιο ανησυχητικά, όμως, κατά τη διάρκεια του πρόσφατου IATA S17 Slot Conference, οι ξένες εταιρείες πληροφορήθηκαν ότι ο κανονικός διάδρομος πιθανότατα δεν θα τεθεί σε πλήρη λειτουργία πριν από την 1η Αυγούστου (!) και ότι μέχρι και τα τέλη Ιουλίου, οι κινήσεις αεροσκαφών θα είναι περιορισμένες σε 10 ανά ώρα. Και από τον Αύγουστο, πια, σε 16 ανά ώρα.
Αυτοί οι περιορισμοί, σύμφωνα με τους ίδιους, προκαλούν σοβαρότατα προβλήματα στη δέσμευση slots και ήδη σε ορισμένες εταιρείες προσφέρονται διαθεσιμότητες σε παντελώς ακατάλληλες, για το πρόγραμμα πωλήσεών τους, ώρες και μέρες!
Πλέον χαρακτηριστικό το παράδειγμα της jet2 που ήδη έχει ανακοινώσει την ένταξή στο πρόγραμμά, για πρώτη φορά, το 2017 τον προορισμό και την έναρξη πτήσεων στο «Μακεδονία».
Όπως προκύπτει από σχετικές ενημερώσεις στελεχών της προς τοπικούς φορείς, Στις σχετικές συζητήσεις και ενημερώσεις, της προσφέρθηκαν slots για αφίξεις στις 06:40 τις Τρίτες, 23:45 τις Πέμπτες και 23:30 τα Σάββατα!!!
Οι έγγραφες αντιδράσεις των ξένων στελεχών και οι προσπάθειές τους να λάβουν διαβεβαιώσεις για το οριστικό χρονοδιάγραμμα των έργων, καταλήγουν, όπως είναι λογικό και στην Fraport, η οποία βομβαρδίζεται από emails και εκκλήσεις για ακριβή πληροφόρηση και... βοήθεια.
Τουλάχιστον για την περίπτωση της Jet2 καθίσταται σαφές ότι υπό τέτοιες συνθήκες, δεν ευνοείται η «εγκαινίαση» ενός νέου προορισμού.
Η πρόταση φορέων και τουριστικών παραγόντων είναι να αποπερατωθεί το έργο από τον Νοέμβριο του 2017 και μετά, προκειμένου να μην επηρεαστεί η έναρξη της τουριστικής περιόδου.
Αυτό σημαίνει βέβαια, ότι αν δεν καταστεί δυνατή η ολοκλήρωση εντός του 2017, να προκύπτουν άλλα ζητήματα που έχουν να κάνουν με τις προβλέψεις της σύμβασης για νέες καθυστερήσεις.

Εν ολίγοις... θολό τοπίο και «μπελάδες» στον ορίζοντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου