Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

"Έκρηξη" 36% παραπόνων και καταγγελιών για τουριστικές υπηρεσίες!


Τα μηνύματα αλλά και τα στοιχεία φθάνουν από παντού και είναι ξεκάθαρα: Στα ύψη δεν πάει μόνον η τουριστική κίνηση φέτος, αλλά και τα φαινόμενα και περιστατικά, αισχροκέρδειας, παρανομιών, εξαπάτησης/ παραπλάνησης του καταναλωτή και προσφοράς κακών υπηρεσιών. 

Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΙΝΚΑ, στο διάστημα από την 1/1/2011 έως 18/8/2011, η Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών κατέγραψε 9.262 καταγγελίες, που αντιστοιχούν σε αύξηση των ερωτήσεων και καταγγελιών κατά 36%.
Σύμφωνα με το ΙΝΚΑ το κόστος ζωής στις ημιαστικές περιοχές είναι τουλάχιστον κατά 18% υψηλότερο από τις αντίστοιχες πρωτεύουσες νομών, ενώ στις αμιγώς τουριστικές περιοχές, ιδιαίτερα κατά την περίοδο αιχμής, οι τιμές παρουσιάζουν αποκλίσεις 25-38%.
Έτσι, εκτός από τους τουρίστες, συχνά παράλογα υψηλές τιμές αποδεχόμενοι χαμηλότερης ποιότητας υπηρεσίες πληρώνουν και οι ντόπιοι, όπως επισημαίνει το ΙΝΚΑ.
Επιπρόσθετα, απ’όλα είχαν οι καταγγελίες και τα παράπονα φέτος για τουριστικές επιχειρήσεις που δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) στο διάστημα από 1η Ιουλίου έως και τον Δεκαπενταύγουστο στη Β. Ελλάδα. 
Ειδικότερα, το Κέντρο δέχθηκε 154 καταγγελίες, που αφορούσαν τις τουριστικές υπηρεσίες και από αυτές 84 αφορούσαν πρακτικές καταλυμάτων και τις συμπεριφορές ιδιοκτητών τους, 24 αεροπορικές εταιρίες, 22 οργανωμένα ταξίδια, 12 ακτοπλοία και οι υπόλοιπες διάφορες άλλες κατηγορίες επιχειρήσεων και υπηρεσιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου