Η υποχώρηση κατά 8% της εσωτερικής αγοράς και η εκτίναξη του κόστους των καυσίμων, η παράμετρος που έχει πλήξει καίρια τα αποτελέσματα των περισσότερων αεροπορικών εταιριών φέτος, επηρέασαν αρνητικά τα αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου της Aegean. Σταχυολογώντας…
…από τη σχετική ανακοίνωση, βλέπουμε ότι ο αριθμός των επιβατών στις πτήσεις εσωτερικού εμφάνισε μείωση κατά 8% στο εξάμηνο, ενώ το κόστος καυσίμων ανήλθε σε €81,8 εκατ., παρουσιάζοντας αύξηση κατά €24,4 εκατ. ή 43% σε σχέση με το προηγούμενο έτος!
Το πρώτο εξάμηνο του 2011 οι λειτουργικές ταμειακές ροές της Εταιρείας βελτιώθηκαν σημαντικά σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2010. Έτσι παρά την σημαντική επένδυση που πραγματοποιήθηκε σε αγορά χρονοθυρίδων (slots) στα αεροδρόμια του Λονδίνου (Heathrow) και του Παρισιού (Charles de Gaulle), τα ταμειακά διαθέσιμα αυξήθηκαν και διαμορφώθηκαν στα €205 εκατ. την 30.06.2011, διασφαλίζοντας τη δυνατότητα της εταιρείας να ολοκληρώσει τον στρατηγικό της σχεδιασμό.
Συνολικά κατά το πρώτο εξάμηνο, η επιβατική κίνηση της eταιρείας αυξήθηκε οριακά κατά 1%, με την Εταιρεία να μεταφέρει 2,9 εκατομμύρια επιβάτες.
Το πρώτο εξάμηνο του 2011 οι πωλήσεις της Aegean ανήλθαν σε €295,2 εκ., παρουσιάζοντας αύξηση 10%, λόγω της αύξησης κατά 24% που επετεύχθη το δεύτερο τρίμηνο του έτους.
Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €19,8 εκατ. έναντι καθαρών ζημιών ύψους €32,6 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2010. Σημειώνεται ότι τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου του 2010 είχαν επιβαρυνθεί από έκτακτη εισφορά κοινωνικής ευθύνης ύψους €6,7 εκατ.
Οπως τονίζει χαρακτηριστικά η εταιρία, παρά την κρίση στην Ελληνική οικονομία η οποία έχει υποχρεώσει τον περιορισμό των συχνοτήτων στο εσωτερικό δίκτυο, η Aegean ακολουθεί στρατηγική επέκτασης του δικτύου της στο εξωτερικό, ενισχύοντας την παρουσία της με προορισμούς και συχνότητες σε σημαντικές αγορές, όπως η Αγγλία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ρωσία και Ισραήλ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου