Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 10 Ιουνίου 2013

Γιατί το πρωϊνό, είναι μία αγορά από μόνο του...

- Βραβεύτηκαν από το ΞΕΕ οι Ενώσεις και τα πρώτα 100 Ξενοδοχεία που υιοθέτησαν το "Ελληνικό Πρωινό"

Έχουμε και λέμε: 191 εκατ. αυγά, 580 χιλ. κιλά γλυκού κουταλιού, 2,8 χιλ. τόνοι μαρμελάδας, 7.9 εκατ. κιλά αρτοσκευασμάτων, 677 χιλ. κιλά βουτύρου, 5,42 εκατ. κιλά σφολιατοειδών και πιτών, 102,1 χιλ. τόνοι φρούτων, 12,2 χιλ. κιλά τυριών και 9,7 χιλ. κιλά αλλαντικών. Τι είναι όλα αυτά; Όσα καταναλώθηκαν...



στο πλαίσιο του πρωινού των ελληνικών ξενοδοχείων το 2012 και που σύμφωνα με ειδική έρευνα του Εργαστηρίου «Ερευνών και Δορυφόρων Λογαριασμών Τουρισμού» του Πανεπιστημίου Πατρών, απέφεραν 368 εκατ. ευρώ έσοδα στα ξενοδοχεία.
Αυτό το ποσό, βάσει της έρευνας αντιπροσωπεύει τα συνολικά έσοδα της αγοράς πρωινού για τα ελληνικά ξενοδοχεία το 2012.
Όπως υποστηρίζεται στην έρευνα του το Πανεπιστήμιο Πατρών, το παραπάνω αναφερόμενο οικονομικό αποτέλεσμα των 368 εκατ. ευρώ σε μια δύσκολη χρονιά για τον ελληνικό τουρισμό, αποτελεί άκρως συντηρητική εκτίμηση και βασίζεται στα επίσημα στοιχεία διακίνησης (διανυκτερεύσεις) των ελληνικών ξενοδοχείων το 2012.

Ενδιαφέροντα τα νούμερα και προς επίρρωση της μεγάλης πρωτοβουλίας του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου να εδραιώσει και να διαδώσει το "Ελληνικό Πρωινό".
Σήμερα, παρουσία της υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη και του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Α. Τσαυτάρη, έγινε η τελετή βράβευσης από το ΞΕΕ, των Ενώσεων Ξενοδόχων που συνέβαλλαν στην υπογραφή των 15 πρώτων Τοπικών Συμφώνων Ελληνικού Πρωινού, καθώς και των 100 πρώτων ξενοδοχείων που εντάχθηκαν στο Πρόγραμμα.
Μέχρι σήμερα, 117 ξενοδοχεία συμμετέχουν στο «Ελληνικό Πρωινό», ενώ εκκρεμεί ο έλεγχος και αρκετών άλλων αιτήσεων. 
Κατά το ΞΕΕ, το σήμα του «Ελληνικού Πρωινού» είναι πλέον ένα αναγνωρίσιμο brand που προσδίδει αξία στα ξενοδοχεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, αποτελώντας υψηλή προστιθέμενη αξία στο ελληνικό τουριστικό προϊόν.
Στις δράσεις εξωστρέφειας που δρομολογεί το ΞΕΕ για την προώθηση του νέου θεσμού εντάσσεται η συμμετοχή του σε διεθνείς εκθέσεις, στις περισσότερες των οποίων συμμετέχει και ο ΕΟΤ.

Τον Ιούλιο ολοκληρώνεται η νέα δίγλωσση διαδικτυακή πύλη του «Ελληνικού Πρωινού» στην οποία θα καταγράφονται τα προϊόντα, οι παραγωγοί, οι σχετικές συνταγές κάθε περιοχής και τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα. Πρόκειται για την ίδρυση μιας δυναμικής διαδικτυακής πύλης γαστρονομίας και προβολής των ελληνικών ξενοδοχείων στον ξένο τουρίστα που θα αποτελέσει γέφυρα του πρωτογενή με τον τριτογενή τομέα, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία στο προφίλ του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Παράλληλα θα δημιουργηθεί και ένα ειδικό έντυπο, που θα περιλαμβάνει πληθώρα πληροφοριών για το ελληνικό πρωινό κάθε περιοχής.
Εμείς πάντως εξακολουθούμε να θεωρούμε ότι ο αριθμός των ξενοδοχείων που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα είναι απογοητευτικός και πως η αξιέπαινη αυτή πρωτοβουλία πρέπει να τύχει μεγαλύτερης ανταπόκρισης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου