Το είχαμε θίξει και παλαιότερα και επανερχόμαστε. Η έλλειψη κονδυλίων για τη διαφήμιση, σε συνδυασμό και με άλλες αστοχίες ή ολιγωρίες της περιόδου 2011-2012 την τελευταία διετία, οδήγησε σε μία κινητοποίηση ιδιωτικών πρωτοβουλίων που έσπευσαν να καλύψουν...
...τα κενά και να παρέμβουν όπου και όπως μπορούσαν.
Στο πλαίσιο, το τελευταίο διάστημα αυτό είδαμε και την προσπάθεια ανθρώπων και εταιρειών που κινούνται στον χώρο των ξένων media και της αντιπροσώπευσής τους στην Ελλάδα ή και σε άλλες αγορές, να επηρεάσουν όσο μπορούν και να προκαλέσουν θετική δημοσιότητα για τον ελληνικό τουρισμό και πολλούς προορισμούς της χώρας μας.
Προ ημερών πέσαμε τυχαία πάνω σε μία “αποδελτίωση” δημοσιευμάτων και αφιερωμάτων που έγιναν τους τελευταίους μήνες σε περιοδικά αεροπορικών εταιρειών (inflight) με μέριμνα της εταιρείας Global Network που πραγματικά μας έκανε εντύπωση.
Ιδίως όταν ξέρουμε ότι τα έντυπα αυτά, λόγω της τεράστιας αναγνωσιμότητας που έχουν, είναι και από τα ακριβότερα στη διεθνή αγορά διαφήμισης.
Και με την πρόσθετη σημείωση ότι τα περιοδικά αυτά δεν μπαίνουν μόνον σε πτήσεις προς και από Ελλάδα αλλά κυκλοφορούν στο διεθνές δίκτυο των εταιρειών και διαβάζονται από εκατομμύρια επιβάτες καθημερινά.
Καλό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου