Στην υλοποίηση στοχευμένης διαφημιστικής εκστρατείας προυπολογισμού περίπου 730.000 ευρώ, μέσω των μεγάλων συστημάτων ηλεκτρονικών κρατήσεων προχωρεί το αμέσως διάστημα το υπουργείο Τουρισμού μέσω του ΕΟΤ. Στόχος να ενισχυθεί η επικοινωνιακή παρουσία της Ελλάδας την περίοδο των κρατήσεων τελευταίας στιγμής...
...και να τονωθεί η ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς.
Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η καμπάνια θα ξεκινήσει πολύ σύντομα και έρχεται σε μία περίοδο που ικανός αριθμός τουριστών, λόγω των συνεχιζομενων αναταραχών στην Κωνσταντινούπολη και του νέου κύματος διαδηλώσεων που ξεκινούν στην Αίγυπτο από σήμερα, βρίσκεται σε αναζήτηση εναλλακτικών προορισμών και άλλων επιλογών.
Σύμφωνα με ορισμένες εκτιμήσεις, η υλοποίηση των διαφημιστικών ενεργειών αυτό το διάστημα, θα μπορούσε να ευνοήσει και ελληνικούς προορισμούς που έχουν ακόμα περιθώρια απορρόφησης ζήτησης, σε καλές τιμές. Αν ισχύσει και μπορεί να διασφαλιστεί αυτό, τότε θα επιτευχθεί μία καλύτερη κατανομή της φετινής αυξημένης ζήτησης.
Μέχρι στιγμής, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, η κατανομή του σχετικού κονδυλίου θα γίνει ως εξής: Tripadvisor 200.000 ευρώ, lastminute 240.000 ευρώ, Expedia 150.000 ευρώ, ενώ θα περιληφθούν και τα συστήματα επικοινωνίας MSN και Skype, με 60.000 Ευρώ.
Παράλληλα, εγκρίθηκε και ένα ποσό 72.500 ευρώ ειδικά για προβολή μέσω Γαλλικών tour operators όπως οι Look Voyages και TUI France.
Να σημειώσουμε ότι εξετάζονται και άλλες ανάλογες επιλογές που θα οριστικοποιηθούν το αμέσως επόμενο διάστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου