Αχχχ (βαθύς αναστεναγμός...). Την ώρα που εμείς... πανηγυρίζουμε που κάποια από τα Μουσεία μας θα είναι ανοικτά, λέει, μέχρι τις 8 το βράδυ, ως σαν να πρόκειται για συγκλονιστικό πολιτικό επίτευγμα, αλλού το marketing Μουσείων κινείται σε αποστάσεις έτη φωτός μακριά! Δείτε...
...μία από τις δράσεις προβολής του φημισμένου Rijksmuseum στο Άμστερνταμ, το οποίο άνοιξε ξανά τον Απρίλιο ύστερα από ριζική αναπαλαίωση που κράτησε 10 χρόνια και κόστισε περιπου 400 εκ. ευρώ.
Κεντρικό έκθεμα γύρω από το οποίο βασίστηκε και σχεδιάσθηκε όλο το νέο Μουσείο, είναι ο φημισμένος πίνακας “Night Watch” του Ρέμπραντ.
Το σκηνικό σε κεντρικό Mall.
ΥΓ. Ευχαριστούμε Άννα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου