Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

"Ποιο Attica?"



Λαός αρκετός, άνευ δημοσιογράφων όμως, στο Intercontinental στην παρουσίαση του Marketing Greece. Και επίσημοι μπόλικοι. Από την υπουργό Όλγα, γενικούς γραμματείς, τον Δήμαρχο της Αθήνας Γ. Καμίνη και άλλους. Μόνον ο Π. Τατούλης τους την έκανε και δεν πήγε τελικά.  Ο οποίος Δήμαρχος, να την πω την αλήθεια μου, καλός μου φάνηκε σε όσα είπε. Αντιθέτως ο Περιφερειάρχης Αττικής, ο Γ. Σγουρός...




...αποδείχθηκε πολύ πιο χρήσιμος στο κοινό, γιατί με την ομιλιάρα του έδωσε την ευκαιρία στον κόσμο, να τσεκάρει τα email του, να παίξει κανένα παιχνιδάκι, να δει το τελευταίο application που κατέβασε χθες το βράδυ, να μιλήσει λίγο με τον διπλανό του που είχε να τον δει καιρό και γενικά να βρει λίγο ελεύθερο χρόνο.

Κορυφαία παραπολιτική στιγμή της εκδήλωσης, το σημείο που ο Ανδρέας Ανδρεάδης – ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, καλέ-  ενώ αναφερόταν στη σημασία του branding και του marketing και στα όσα μύρια μπάχαλα γίνονται τόσα χρόνια από Περιφέρειες, Νομαρχίες (πρώην) και Δήμους, στράφηκε προς τον κ. Σγουρό και αναφώνησε: «Μα, ποιο Attica? Ποιος το ξέρει και μπορεί να καταλάβει το Attica? Γιατί όχι Athens? Αν googlάρεις το ένα έχεις δέκα χιλιάδες αποτελέσματα και στο Athens έχεις δέκα εκατομμύρια!»

Ε, μα κάποιος έπρεπε να το πει, έτσι, σε λίγο περισσότερο κόσμο από τα συνηθισμένα.

Το άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι το ότι κανείς δεν είχε κάτι να ρωτήσει μετά το τέλος των παρουσιάσεων.

Ούτε μία ερώτηση, σχόλιο, κάτι. Και δεν είναι ο λόγος ότι δεν υπήρχαν δημοσιογράφοι.

Αλλά τώρα που το επισημαίνω αυτό, δεν θυμάμαι, για καλό το πήρα ή για περίεργο;

Αν θυμηθώ, θα επιστρέψω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου