- Σε "ανησυχητικές διαστάσεις" το φαινόμενο απειλών με αρνητικά σχόλια για προσωπικό όφελος
Είναι μεγάλο θέμα που απασχολεί χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα, η τάση διαφόρων χρηστών μέσων αξιολόγησης τουριστικών επιχειρήσεων, ουσιαστικά να τις εκβιάζουν με αρνητικές αξιολογήσεις με αντάλλαγμα κάποιες δωρεάν υπηρεσίες και “καλούδια”. Και φαίνεται ότι πρόκειται για ένα φαινόμενο που σε ορισμένες αγορές έχει…
…πάρει πια ανησυχητικές διαστάσεις. Σε σημείο που στη Μ. Βρετανία, για παράδειγμα, όπως διαβάζουμε στο travelmole, ο British Hospitality Association αφενός ξεκίνησε σχετική εκστρατεία ενημέρωσης της αγοράς με κύριο σημείο αναφοράς, την έκκληση-παρότρυνση να μην υποκύπτουν σε τέτοιου είδους συμπεριφορές και να μην διστάζουν να τις καταγγέλουν. αφετέρου, βρίσκεται σε διαρκείς συζητήσεις με sites όπως το tripAdvisor για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του προβλήματος.
Όπως αναφέρεται στο δημοσίευμα, από την πλευρά του tripAdvisor, παρέχεται πλέον η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, εστιατορίων κοκ που γίνονται στόχος τέτοιων συμπεριφορών να το αναφέρουν πριν τη δημοσίευση της αξιολόγησης, προκειμένου να διεξάγεται σχετική έρευνα και να “πνίγονται” οι εκβιασμοί εν τη γενέσει τους…
Θυμίζουμε ότι τον Ιούλιο αναμένεται και μία σχετική μεγάλη έρευνα από την Ευρωπαική Επιτροπή για τα sites αξιολογήσεων και προτάσεις για μεγαλύτερη αξιοπιστία, εγκυρότητα και διαφάνεια στον τομέα αυτόν, καθώς οι αξιολογήσεις και οι κριτικές στα μεγάλα sites τύπου tripAdvisor, αποτελούν πια καθοριστικό παράγοντα για την εικόνα και τη θέση των επιχειρήσεων στην αγορά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου