Οι golfers θεωρούνται γενικά από τους καλύτερους και πιο ποιοτικούς πελάτες παγκοσμίως. Στο “πάνθεον”, όμως, των καλύτερων πελατών της διεθνούς αγοράς τουρισμού, ειδικά για τα ξενοδοχεία, επιφανή θέση κατέχουν οι επαγγελματίες παίκτες golf και ειδικά όσοι συμμετέχουν στις διοργανώσεις του PGA. Σύμφωνα μάλιστα με έρευνα που διενεργήθηκε…
…για λογαριασμό των Crowne Plaza, σε συνεργασία με την PGA Tour, διαπιστώθηκε ότι οι golfers του PGA Tour ταξιδεύουν κατά μέσο όρο περισσότερο από 44.000 μίλια ετησίως συνολικά, ενώ πάνω από το 56% εξ αυτών, βρίσκονται σε ταξίδια, είτε για παιχνίδια, είτε για άλλες υποχρεώσεις τους (χορηγών κ.λπ.) για τουλάχιστον 150 μέρες του χρόνου, ενώ το 22% βρίσκεται “καθ’ οδόν” για συνολικά πάνω από 200 μέρες ετησίως!
Είναι ευνόητο ότι σε όλη τη διάρκεια των ταξιδιών τους, επιδιώκουν να βρίσκονται on line και ας μην ξεχνάμε και τον τεράστιο αριθμό φίλων και οπαδών που παρακολουθούν τη δραστηριότητά τους μέσω των προφίλ τους στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.
Και όσο και αν φαίνεται παράξενο, λόγω της οικονομικής τους επιφάνειας, μία από τις υπηρεσίες που εκτιμούν και ζητούν περισσότερο στα ξενοδοχεία που διαμένουν, είναι η δωρεάν ασύρματη (και γρήγορη) πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Σύμφωνα με άλλα ευρήματα της έρευνας:
- Το 92% ταξιδεύει με smart phone, 73% με tablet και το 58% με lap top.
- To 92% χρησιμοποιεί wi-fi στο ξενοδοχείο πολλές φορές την ημερά, με το 100% (!) να δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί τουλάχιστον μία φορά.
- Το 58% θεωρούν πολύ σημαντικό να έχουν τη δυνατότητα να εξασκούνται και να τηρούν το πρόγραμμα φυσικής κατάστασης και διατροφής που ακολουθούν. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται εξοπλισμό γυμναστηρίου, χώρους άθλησης και ευρύ φάσμα διατροφικών επιλογών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου