Βγαίνει και άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο από το συνέδριο του δικτύου τουριστικών γραφείων Advantage που μας έκανε εντύπωση. Σύμφωνα με μία έρευνα τους, που αφορά στη Μ. Βρετανία βεβαίως, η παραδοσιακή μέθοδος marketing με διανομή φυλλαδίων στα σπίτια…
…επιλεγμένων πελατών αποδείχθηκε αρκετά αποδοτική, σε σύγκριση με τις ενημερωτικές εκστρατείες μέσω email.
Σύμφωνα με τα στελέχη του Advantage, σε πρόσφατη εκστρατεία - door drop - μέσω φυλλαδίων σε 750.000 επιλεγμένους δυνητικούς πελάτες, το ποσοστό ανταπόκρισης έφθασε στο 7%, ποσοστό που θεωρείται ανέλπιστα υψηλό, για μία μέθοδο που θεωρείται πια ξεπερασμένη.
Παράλληλα, διαπιστώνεται ότι οι πελάτες εμφανίζουν “κόπωση” ως προς τις αποστολές email τα οποία πλέον τείνουν να μην ανοίγουν ή να μην τα δέχονται καν.
Ωστόσο, τα στελέχη του Advantage υπογράμμισαν τη σημασία μίας καλοστημένης, εξειδικευμένης και ευρηματικής ιστοσελίδας για τα τουριστικά γραφεία και ήδη, το δίκτυο ετοιμάζει ειδικό περιεχόμενο με το οποίο θα τροφοδοτεί τα μέλη του, προκειμένου να το αξιοποιήσουν στη διαδικτυακή τους παρουσία.
Θυμίζουμε ότι το Advantage είναι το μεγαλύτερο δίκτυο ανεξάρτητων τουριστικών γραφείων στη Μ. Βρετανία με περίπου 400 μέλη και 800 σημεία πώλησης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου