Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Aegean: 330.000 περισσότεροι επβάτες στο τετράμηνο Ιανουαρίου-Απριλίου

Αύξηση κατά 16% παρουσίασε η συνολική επιβατική κίνηση της AEGEAN και της Olympic Air το τετράμηνο Ιανουαρίου- Απριλίου ενώ τον Απρίλιο, η σχετική αύξηση έφθασε το 26%. Συνολικά, τον Απρίλιο…


 
... διακινήθηκαν 751.347 επιβάτες, 153.443 περισσότεροι σε σχέση με το άθροισμα των επιβατών των δύο εταιρειών κατά το αντίστοιχο διάστημα του 2013, ενώ έγιναν 7.933 πτήσεις με πληρότητα βελτιωμένη κατά 9 μονάδες, φτάνοντας στο 76%. Σημειώνεται, ότι τα αποτελέσματα του Απριλίου ωφελήθηκαν και από την σύμπτωση του καθολικού και ορθόδοξου Πάσχα μέσα στο μήνα, ενισχύοντας την κίνηση εξωτερικού και εσωτερικού.
Αναλυτικότερα, στην αγορά του εξωτερικού η εταιρεία τον Απρίλιο, τον πρώτο μήνα της καλοκαιρινής περιόδου, παρουσίασε αύξηση στη δραστηριοποίησή της από όλες τις ελληνικές βάσεις κατά 29% μεταφέροντας 340.000 επιβάτες, 76.000 περισσότερους από τον Απρίλιο του 2013.
Ιδιαίτερα θετικό στοιχείο είναι η ανάκαμψη της Αθήνας, η οποία τον Απρίλιο παρουσίασε αύξηση 28% στην κίνηση εξωτερικού, αντιστρέφοντας την τάση των προηγούμενων ετών. Η αύξηση της κίνησης είναι αποτέλεσμα κυρίως των νέων προορισμών, που εγκαινίασε η εταιρεία το 2013 και συνέχισε τη χειμερινή περίοδο και τον πρώτο μήνα της καλοκαιρινής περιόδου και αφορά στις πόλεις Βερολίνο, Γενεύη, Βαρσοβία, Πράγα, καθώς και της αύξησης της κίνησης σε παραδοσιακούς προορισμούς, όπως οι Βρυξέλλες, και η Μαδρίτη. 
Σημειώνεται ότι οι 14 νέοι προορισμοί εξωτερικού της εταιρείας από την Αθήνα για το 2014 ξεκινούν τον Μάιο και Ιούνιο και δεν έχουν επιδράσει ακόμη στην αύξηση της κίνησης.
Στην αγορά του εσωτερικού, η εφαρμογή της νέας τιμολογιακής πολιτικής  με τις 2 κατηγορίες ναύλων (light και Flex) που ξεκινούν από 24 ευρώ, είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της επιβατικής κίνησης των δύο εταιρειών κατά 26%, μεταφέροντας  411.000 επιβάτες από 327.000 το αντίστοιχο διάστημα του 2013. Σημειώνεται ότι η αύξηση στο εσωτερικό είναι ισορροπημένη τόσο μεταξύ μεγάλων προορισμών όπως το Ηράκλειο, η Ρόδος και η Θεσσαλονίκη, αλλά και μικρότερων όπως τα Ιωάννινα και η Χίος. Ακόμη και η Κεφαλονιά μετά τους σεισμούς του Μαρτίου, λόγω της πολιτικής χωρητικότητας και προσφοράς χαμηλών τιμών παρουσίασε αύξηση 90%.  Παράλληλα η προσφορά χαμηλότερων ναύλων,  αλλά και η αύξηση χωρητικότητας στις άγονες γραμμές είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της κίνησής τους κατά 30% τον Απρίλιο του 2014.
Το τετράμηνο Ιανουαρίου – Απριλίου η συνολική επιβατική κίνηση της εταιρείας παρουσίασε αύξηση 16%, φτάνοντας τους 2.379.000 επιβάτες, 330.000 περισσότερους σε σχέση με το άθροισμα των επιβατών των δύο εταιρειών κατά το αντίστοιχο διάστημα του 2013. Η συνολική επιβατική κίνηση εξωτερικού από όλες τις βάσεις παρουσίασε αύξηση 14% φτάνοντας τους 1.037.000 επιβάτες, 128.000 περισσότερους σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. 
Μόνο από το αεροδρόμιο της Αθήνας, η αύξηση εξωτερικού ήταν στο 17% με 790.000 επιβάτες.
Αντίστοιχα, οι επιβάτες του δικτύου εσωτερικού ανήλθαν στους 1.342.000 παρουσιάζοντας αύξηση 20%, ενώ μόνο από το αεροδρόμιο της Αθήνας ανήλθαν στους 1.156.000, σημειώνοντας αύξηση 18%.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN και της Olympic Air δήλωσε: «Είναι εξαιρετικά σημαντικό ότι παρατηρούμε μία ισορροπημένη ανάκαμψη από την Αθήνα παρά τον αυξημένο ανταγωνισμό. Η ενίσχυση του δικτύου μας με νέους προορισμούς εξωτερικού και βελτιωμένες ανταποκρίσεις και  συχνότητες στο εσωτερικό, η νέα τιμολογιακή πολιτική, που υιοθετήσαμε σε συνδυασμό με την ποιότητα των υπηρεσιών μας  έχουν οδηγήσει σε θετικό αποτέλεσμα. Είμαστε αισιόδοξοι για τη θερινή περίοδο, παρά τις εξελίξεις στην Ουκρανία που μπορεί να οδηγήσουν σε κάμψη της επιβατικής κίνησης από την Ρωσία. Η αρχή όμως είναι θετική και επιβεβαιώνει την ορθότητα της στρατηγικής μας»
Συνεχίζοντας τη δυναμική που καταγράφεται το Α’ τετράμηνο του 2014, η AEGEAN θα διαθέσει συνολικά τη χρονιά 13.000.000 θέσεις στις πτήσεις της προς 87 προορισμούς  εξωτερικού σε 32 χώρες και 33 προορισμούς εσωτερικού από 8 ελληνικές βάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου