Έχουμε δει και διαβάσει πολλά, να προσθέσουμε και αυτό. Στον... Πειραιά και στις «απεργιακές κινητοποιήσεις που γίνονται εκεί», αποδίδουν οι Τούρκοι τη μείωση που καταγράφεται στον ρυθμό ανάπτυξης του τομέα της κρουαζιέρας στη χώρα τους, ειδικά φέτος. Σύμφωνα...
...με την έρευνα The Turkey Cruise Tourism Report που παρουσίασε ο Σύνδεσμος των Τουριστικών Γραφείων Τουρκίας (TURSAB) οι αρνητικές εξελίξεις στην Ελλάδα και ειδικά τα προβλήματα στον
Πειραιά, ευθύνονται κατά κύριο λόγο για την επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης στις
κρουαζιέρες στην Τουρκία, ο οποίος ενώ εμφάνιζε αύξηση κατά τουλάχιστον 10%
ετησίως τα τελευταία δέκα χρόνια, φέτος αναμένεται να περιοριστεί σε 2% με 3%.
Όπως διαβάζουμε στη Hurriyet, περίπου το 40% των
κρουαζιερόπλοιων που καταπλέουν στην Τουρκία προέρχονται από τον Πειραιά.
«Οι διεθνείς εταιρείες κρουαζιέρας αρχίζοτυν και αντιδρούν στις
απεργίες που γίνονται στον Πειραιά», αναφέρεται στην έρευνα και υποστηρίζεται
ότι «μεταφέρουν τα προγράμματα των πλοίων του 2014 και του 2015 και 2016, στη
Δυτική Μεσόγειο από την Ανατολική».
Ο πρόεδρος του TURSAB, Başaran Ulusoy, αναφέρει (στην έρευνα) ότι η Τουρκία πρέπει να αναπτύξει νέα
δικά της λιμάνια για την υποδοχή και τον ελλιμενισμό κρουαζιερόπλοιων
προκειμένου «να παρακάμψει τον αρνητικό αντίκτυπο της Ελλάδας» και να
αποτελέσει η ίδια χώρο αφετηρίας των κρουαζιέρων.
Ωστόσο, ένας άλλος ειδικός επί της κρουαζιέρας, δηλώσεις του
οποίου έγιναν στο πρακτορείο ειδήσεων Anadolu και τις οποίες μεταφέρει η
εφημερίδα, αναφέρει ότι οι «προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Τουρκία στον τομέα
της κρουαζιέρας, πηγάζουν από την κατάσταση και τις εξελίξεις στη Συρία και
στην Ουκρανία»...
Μάλιστα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου