Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 28 Απριλίου 2015

HotelBrain: Στρατηγική επενδυτική συμφωνία με το SouthBridge Europe fund

Δεν είναι μόνον μία εξαιρετική επιχειρηματική είδηση, η στρατηγική συμφωνία της Hotel Brain με το επενδυτικό κεφάλαιο SouthBridge Europe.  είναι και μία κίνηση με αρκετά τονωτικό αντίκτυπο και θετικά μηνύματα στην δοκιμαζόμενη από επενδυτική «ξηρασία» και...


...επιχειρηματική «νηνεμία» ελληνική αγορά.  Ιδιαίτερα δε για τον ελληνικό τουρισμό.
Η συμφωνία, που ανακοινώθηκε σήμερα από τον πρόεδρο και ιδρυτή της HotelBrain Πάνο Παλαιολόγο σε συνάντηση με δημοσιογράφους, παρουσία ενός εκ των στελεχών του Fund Γιώργου Μαυρίδη, οριστικοποιήθηκε ύστερα από μία μακρά διαδικασία αξιολόγησης της Hotel Brain, του τρόπου λειτουργίας της, της φιλοσοφίας της και των επιχειρηματικών της πλάνων.
To επενδυτικό κεφάλαιο SouthBridge Europe (www.southbridge-partners.com), με βασικό επενδυτή του το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επενδύσεων (European Investment Fund), στηρίζει δυναμικές επιχειρήσεις, προσφέροντας τους μακροπρόθεσμα αναπτυξιακά κεφάλαια (growth capital). Το SouthBridge Europe στοχεύει σε συνεργασίες με δυναμικούς επιχειρηματίες και εταιρείες που είναι σε θέση να προσαρμοστούν αποτελεσματικά στα νέα δεδομένα και να αποτελέσουν πόλο ανάπτυξης στο μέλλον.
Σε πρώτη φάση, η συμφωνία προβλέπει την επένδυση κεφαλαίων ύψους τριών εκατομμυρίων ευρώ για την υποστήριξη της υλοποίησης του άμεσου επιχειρηματικού σχεδίου της HotelBrain και την επέκταση του δικτύου της εταιρείας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό – με έμφαση στην περιοχή της ΝοτιοΑνατολικής Μεσογείου και των Βαλκανίων – ενώ συνολικά και στις επόμενες φάσεις, η συμμετοχή του SouthBridge στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας μπορεί να φθάσει έως και το 34%.
Όπως επισήμανε ο κ. Παλαιολόγος, με εφαλτήριο «την εμπιστοσύνη ενός σημαντικού θεσμικού επενδυτή, η διοίκηση της HotelBrain θα προχωρήσει στην εφαρμογή αναπτυξιακών επιχειρηματικών σχεδίων και πρωτοβουλιών που θα ενισχύσουν την πρωταγωνιστική παρουσία της  εταιρείας  στην ελληνική και διεθνή αγορά και θα αναβαθμίσουν περαιτέρω την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών στους πελάτες της».
Από την πλευρά του, ο κ. Μαυρίδης τόνισε μεταξύ άλλων ότι η δομή, η φιλοσοφία και ο τρόπος λειτουργίας της HotelBrain εξέπληξαν τα στελέχη του fund, που είδαν στην εταιρεία μία σημαντική και πρωτοποριακή επιχειρηματική προσπάθεια με εντυπωσιακά αποτελέσματα, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη τους.
Η HotelBrain βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις για τη σύναψη νέων συμφωνιών τόσο στην Ελλάδα όσο και στη Σερβία, η οποία θα είναι η νέα αγορά όπου θα αναπτύξει δραστηριότητα.
H HotelBrain αυτή τη στιγμή διαχειρίζεται περισσότερα από 110 ξενοδοχεία
σε περισσότερους από 35 προορισμούς στην Ελλάδα, το Λίβανο, την Κύπρο και
την Τουρκία. Στόχος για το 2015 είναι να γίνουν 115 τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα και να προστεθούν άλλα 10 στο εξωτερικό.
Όπως αποκάλυψε ο κ.Παλαιολόγος, η HotelBrain βρίσκεται επίσης σε συζητήσεις με διεθνείς αλυσίδες για να ενταχθούν μονάδες της HotelBrain σε αυτές, στο πλαίσιο της νέας διεθνούς τάσης, όλες οι μεγάλες αλυσίδες να διαμορφώνουν νέα brands και collections, όπως τις αποκαλούν συνήθως, για ξενοδοχεία boutique. Η HotelBrain συνεργάζεται ήδη με διεθνείς αλυσίδες, όπως τα Small Luxury Hotels και τα Leading Hotels of the World.

Το 2014, ο καθαρός τζίρος των διαχειριζόμενων ξενοδοχείων της εταιρείας ξεπέρασε τα 52 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση περίπου 30% σε σύγκριση με το 2013.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου