Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

"Σκαπανείς" του τουρισμού: Άλλος (Mouzenidis) για Σιβηρία τράβηξε και άλλος (Argo) για Βιετνάμ...

Στα πέρατα του κόσμου, φθάνουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις προκειμένου να ανοίξουν νέες αγορές, να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και να εδραιώσουν τη θέση τους έναντι του ανταγωνισμού. Δύο ενδιαφέροντα παραδείγματα: Στο Νοβοσιμπίρσκ της Σιβηρίας, στην έκθεση...


...SITT, συμμετείχε την περασμένη εβδομάδα η Mouzenidis Travel, η αιχμή του δόρατος του Ομίλου Μουζενίδη, όντας η μοναδική συμμετοχή από την Ελλάδα σε αυτήν την έκθεση.
Το Νοβοσιμπίρσκ θεωρείται η «πρωτεύουσα» της Σιβηρίας, είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ρωσίας και αναμφίβολα το μεγαλύτερο βιομηχανικό, εμπορικό και πολιτιστικό κέντρο του αποκαλούμενου Σιβηρικού Διαμερίσματος.
Όπως μαθαίνουμε το ενδιαφέρον για την Ελλάδα είναι εντονότατο και το περίπτερο της Mouzenidis κατακλύστηκε από επαγγελματίες και κοινό. Με μεγάλη ικανοποίηση έγινε δεκτή μάλιστα η ανακοίνωση της Mouzenidis Travel ότι ξεκινά απευθείας πτήσεις από το Νοβοσιμπιρσκ προς τη Θεσσαλονίκη, από τις αρχές Ιουνίου. 
Την ευκαιρία της SITT αξιοποίησε και το Γραφείο του ΕΟΤ Μόσχας, διοργανώνοντας δύο workshop για τουριστικά γραφεία της Σιβηρίας, στα οποία συμμετείχαν πάνω από 70 ταξιδιωτικοί πράκτορες.
Στο Βιετνάμ
Ο ταξιδιωτικός οργανισμός “Αργώ” ήταν ο μοναδικός εκθέτης από Ελλάδα και στη φετινή έκθεση VITM (Vietnam International Travel Mart), που πραγματοποιήθηκε στο Ανόι από τις 3 εως τις 6 Απριλίου, προωθώντας την Ελλάδα στους μεγαλύτερους tour operators εξερχόμενου τουρισμού του Βιετνάμ.
Όπως αναφέρει ο Διευθυντής Πωλήσεων και Μάρκετινγκ  της Argo Travel Group Στρατής
Βουρσούκης, η Ελλάδα αποτελεί ήδη έναν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς για τους Βιετναμέζους, ενώ ειδικά η Σαντορίνη και τα γαμήλια πακέτα ξεχωρίζουν στις προτιμήσεις του τοπικού ταξιδιωτικού κοινού.
Τα στελέχη της Αργούς παρουσίασαν πολλά εναλλακτικά πακέτα, προωθώντας την Ελλάδα τόσο ως «Stand alone» προορισμό όσο και σε συνδυασμό με άλλες κοντινές χώρες όπως Τουρκία, Ιταλία, Τσεχία και Γαλλία. Ιδιαίτερο βάρος δόθηκε στην διοργάνωση γάμων στη Σαντορίνη, όπου η “Αργώ” πρόσφατα άνοιξε νέο γραφείο με έδρα τα Φηρά, προκειμένου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της στο δημοφιλές νησί. Η Σαντορίνη άλλωστε βρίσκεται ήδη στην κορυφαία πεντάδα των δημοφιλέστερων μακρινών προορισμών για τους Βιετναμέζους. Η ανταπόκριση των Βιετναμέζων ήταν πολύ μεγάλη, καθώς σημαντικός αριθμός πελατών έχει ήδη «κλείσει» πακέτα για Ελλάδα μέσω του δικτύου συνεργατών της Αργούς σε Ανόι και Σαϊγκόν. 
Παράλληλα με την έκθεση, το Σάββατο 4 Απριλίου, η ΑΡΓΩ σε συνεργασία με τον VISTA, διοργάνωσε παρουσίαση για την Ελλάδα στο Συνεδριακό Κέντρο VEFAC. Στην συγκεκριμένη εκδήλωση συμμετείχαν περισσότερα από 120 τουριστικά γραφεία από όλη την επικράτεια του Βιετνάμ. Ο κ. Βουρσούκης και η κυρία Quach Thanh Huong-Ioanna, Διευθύντρια Πωλήσεων στο Βιετνάμ, παρουσίασαν τον προορισμό Ελλάδα και τα προϊόντα της Αργούς σε Βιετναμέζικη γλώσσα, προκειμένου να διευκολύνουν τους συμμετέχοντες.

Τέλος, πάντα στο πλαίσιο της φετινής VITM, ο οργανισμός “Αργώ” τιμήθηκε από την Οργανωτική Επιτροπή της Έκθεσης με αντίστοιχο βραβείο για την επιτυχή παρουσία του κατά τις δύο τελευταίες διοργανώσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου