Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2015

Τεχεράνη: Στην τελική ευθεία για το 2ο Greek Tourism Workshop

Λίγες μέρες και λίγες θέσεις έχουν απομείνει για όσους ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο 2ο Greek Tourism Workshop που θα πραγματοποιηθεί, στην Τεχεράνη, στις 12 Ιανουαρίου 2016. To 2o Greek Tourism Workshop έχει ως στόχο την καθιέρωση της Ελλάδας στην...


... ιρανική αγορά και γίνεται με παρακαταθήκη τις επιτυχημένες διοργανώσεις των 1ων Greek Tourism Workshops και o όμιλος Mideast και η Tourism Today Events προχωρούν στο έτι περαιτέρω άνοιγμα των αγορών αυτών προς την Ελλάδα και την ενίσχυση της ροής επισκεπτών υψηλού εισοδήματος προς τη χώρα μας.
Μετά την Τεχεράνη στις 12 Ιανουαρίου 2016, στο πλαίσιο του 2ου Greek Tourism Workshop θα ακολουθήσει η με στόχο την προσέγγιση της αραβικής αγοράς, εκδήλωση στη Σαουδική Αραβία στο Ριάντ στις 5 Απριλίου 2016 και η αντίστοιχη στα Αραβικά Εμιράτα στο Αμπου Ντάμπι την άνοιξη (η ακριβής ημερομηνία θα ανακοινωθεί προσεχώς) του 2016. 
Σημειώνεται ότι και τα 2ο Greek Tourism Workshops διενεργούνται υπό την αιγίδα των υπουργείων Τουρισμού και του ΕΟΤ με τη συνεργασία κορυφαίων τουριστικών επιχειρήσεων. Αποτελούν κοινή πρωτοβουλία της Tourism Today Events και της Mideast (φορείς με ιδιαίτερη εμπειρία στη διοργάνωση B2B εκδηλώσεων αλλά και βαθιά γνώση της τουριστικής αγοράς των αραβικών χωρών) και έχει ως στόχο τη δυναμική διείσδυση της Ελλάδας στη διαρκώς αυξανόμενη και αναπτυσσόμενη, ειδικά στον τομέα του τουρισμού πολυτελείας, τουριστική αγορά της Σαουδικής Αραβίας, των Εμιράτων και του Ιράν.
Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων θα πραγματοποιηθούν παρουσιάσεις ελληνικών προορισμών σε ένα επιλεγμένο κοινό τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων και μέσων ενημέρωσης. Παράλληλα, θα διενεργηθούν business to business επαφές των συμμετεχουσών ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων με προκαθορισμένα ραντεβού με τους κατά τόπους Tour Operators και ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Η επιλογή των συγκεκριμένων χωρών βασίζεται στο δεδομένο ότι υπάρχουν απευθείας πτήσεις από τις εν λόγω αγορές προς την Ελλάδα, δρομολόγια τα οποία το 2016 θα επαυξηθούν. Επισημαίνεται ότι το 2016 αποτελεί χρονιά ορόσημο για το Ιράν αφού είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την άρση του embargo, εξέλιξη που προμηνύει εκτόξευση του εξερχόμενου ιρανικού τουρισμού.

Ως εκ τούτου τo Greek Tourism Workshop φιλοδοξεί να αντλήσει σημαντικό μερίδιο της νέας αγοράς για τη χώρα μας. Υπογραμμίζεται ότι η διοργάνωση ειδικών εκδηλώσεων για τον ελληνικό τουρισμό, στηρίζεται αφενός στην ζήτηση τουριστικών πρακτόρων από τις εν λόγω αγορές για την πραγματοποίηση τουριστικών πακέτων πολυτελείας, κατά κύριο λόγο, προς τη χώρα μας αλλά και από το γεγονός της δυναμικής ανάπτυξης των αναφερόμενων τουριστικών αγορών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου