Lobby {lob~by}:
1. A hall, foyer or waiting room at or near the entrance to a building such as a hotel or a theater.
2. A public room next to the assembly chamber of a legislative body.
3. A group of persons engaged in trying to influence legislators or other public officials in favor of a specific cause.

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Grecka Panorama: Ένα γενναίο βήμα σε μία "διψασμένη" για Ελλάδα, Πολωνία!

Παρακολουθήσαμε από κοντά τη νέα, γενναία και πολλά υποσχόμενη προσπάθεια της North Events στη Βαρσοβία της Πολωνίας, με την έκθεση Grecka Panorama. Και βγάλαμε δύο πρώτα συμπεράσματα. Πρώτον, ότι μιλάμε για μία αγορά με ιδιαίτερα σημαντική δυναμική που μας θυμίζει...


...ορισμένες από τις μεγάλες μας παραδοσιακές αγορές τουρισμού, στις πρώτες φάσεις ανάπτυξής τους.
Το δεύτερο, είναι ότι μιλάμε για μία τουριστική αγορά, ιδίως στο επαγγελματικό και επιχειρηματικό της κομμάτι, πολύ «διψασμένη» για Ελλάδα. Δίψα για συναντήσεις, για ενημέρωση, για έντυπα, πόσω μάλλον για εκδηλώσεις που προβάλλουν και προωθούν τη χώρα μας.
Η αίσθηση που έχει κανείς μιλώντας με tour operators, ταξιδιωτικούς πράκτορες και στελέχη της πολωνικής αγοράς, είναι ότι διακατέχονται από ένα «παράπονο» και κάποια δυσπιστία, ακριβώς επειδή ποτέ μέχρι σήμερα, δεν βρέθηκε κάποιος να τους... δώσει λίγο περισσότερη σημασία!
Αυτός είναι και ο λόγος που σχεδόν όλοι οι μεγάλοι «παίκτες» της αγοράς υποστήριξαν δυναμικά την έκθεση Grecka Panorama και τις παράλληλες εκδηλώσεις της – “σαν να έπεσε από τον ουρανό”, μας έλεγαν χαρακτηριστικά – παρά τις αρχικές επιφυλάξεις τους.
Υπήρχε μία εντύπωση, μία “φήμη”, ότι η πολωνική αγορά λειτουργούσε, τρόπον τινά, “εν κρυπτώ” και ελεγχόμενα μεταξύ λίγων, τα τελευταία χρόνια. Ακόμα και αν είχε κάποια βάση αλήθειας αυτό, τώρα πια δεν ισχύει.  
 Μία άλλη διαπίστωση που έχουμε να μεταφέρουμε, είναι ότι το κοινό της Βαρσοβίας που επισκέφθηκε την έκθεση – υπήρχε και η ατυχής συγκυρία των δύο τεράστιων διαδηλώσεων στο κέντρο της πόλης, Σάββατο και Κυριακή που απέτρεψε από πολύ κόσμο να την επισκεφθεί- ήταν ιδιαίτερα ενημερωμένο για τους παραδοσιακούς ελληνικούς προορισμούς και αναζητούσε πλέον “ψαγμένη” πληροφορία.
Για να μην μιλήσουμε για την "τρέλα" που δείχνουν οι Πολωνοί για τα παραδοσιακά ελληνικά προιόντα! 
Αντίστοιχα, οι tour operators μπόρεσαν να συναντήσουν στελέχη και παράγοντες και από άλλες περιοχές της Ελλάδας, που μέχρι σήμερα δεν ήταν στα “ραντάρ” τους, όπως η βόρειος Εύβοια.
Σε κάθε περίπτωση, η North Events του Λεωνίδα Μπαμπάνη, μετά την επιτυχία της Grekland Panorama της Στοκχόλμης, έκανε ένα ακόμα μεγάλο βήμα, τόλμησε, ρίσκαρε και άνοιξε έναν νέο δρόμο σε μία αγορά εσωστρεφή και διστακτική, που, όμως, πραγματικά μπορεί εύκολα να αναδειχθεί σε μία από τις πέντε σημαντικότερες για τον ελληνικό τουρισμό την επόμενη διετία-τριετία.

Περισσότερα για την Grecka Panorama, εδώ και εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου