Την από
καιρού ταγμένη... «επιταγή» από το Μαξίμου, περιμένει κατά τα φαινόμενα, το
υπουργείο Τουρισμού προκειμένου να προχωρήσει στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση
μίας μεγάλης κεντρικής επικοινωνιακής «ομπρέλας», υπό την οποία θα εντάξει
δράσεις διαφήμισης και προβολής για την περίοδο 2017-2018. Όπως είπε
χαρακτηριστικά η ίδια η...
...υπουργός Τουρισμού Ε. Κουντουρά στη Βουλή προ ημερών, μιλάμε
για ένα κονδύλι της τάξης των 20 εκατ. ευρώ(!) το οποίο εννοείται ότι είναι ένα
πολύ σημαντικό ποσό. Τόσο σημαντικό, που αυτόματα προκαλεί ερωτήματα και απορίες
για το πως, το που και το πότε θα αξιοποιηθεί. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι αυτά
τα 20 εκατ. θα είναι το σύνολο που θα προκύπτει από τον διπλασιασμό των
κονδυλίων του ΕΟΤ, τον οποίο εξήγγειλε ο πρωθυπουργός
Ωστόσο, δεν
έγινε σαφές το ακριβές ύψος του προυπολογισμού του “spec” που θέλει να βγάλει σε διαγωνισμό το
υπουργείο Τουρισμού, το τι ποσό ακριβώς σκοπέυει να διοχετεύσει στις δράσεις
που αυτό θα προβλέπει. Ούτε όμως και αν θα διαχειριστεί εξ ολοκλήρου μόνο του
το εν λόγω κονδύλι ή υπό την εποπτεία – ας το θέσουμε έτσι – άλλου κυβερνητικού
φορέα ή του συγκεκριμένου υπουργού ο οποίος, όπως είναι γνωστό τοις πάσι, διαχειρίζεται
και «σκανάρει» όλα τα μεγάλα προγράμματα και spec της κυβερνητικής επικοινωνίας.
Βεβαίως,
έχουν περάσει ήδη κοντά επτά μήνες από τότε που ο Α. Τσίπρας εξήγγειλε τον
διπλασιασμό των κονδυλίων για την προβολή του Τουρισμού, στην πρώτη, τότε,
συνεδρίαση του ΣΕΕΠ και ακόμα δεν έχει φανεί κάτι. Και δεν θέλουμε να
προτρέχουμε, αλλά ούτε στον προυπολογισμό είδαμε κάτι σχετικό, εκτός αν είναι
επιμελώς... κρυμμένο σε κάποιον κωδικό που μας διέφυγε.

Δεν θα έχει
ούτε νόημα, αλλά το κυριότερο, ούτε αποτέλεσμα. Ειδικά αν η χρονιά προχωρήσει τόσο
ευνοϊκά όσο δείχνει αυτήν τη στιγμή – εννοείται, φυσικά, κυρίως λόγω των
εξελίξεων στους γείτονες, μην παραμυθιαζόμαστε και μεταξύ μας – μία μεγάλη και
ακριβή καμπάνια ίσως να είναι μία άσκοπη «πολυτέλεια».
Είναι
αλήθεια, όμως, ότι ο τουρισμός έχει μείνει πολύ καιρό χωρίς μία σοβαρή, καλά
σχεδιασμένη και πολυεπίπεδη κεντρική διαφημιστική εκστρατεία. Πολύ πιο σοβαρό,
είναι ότι έχει μείνει πολύ καιρό και χωρίς επαρκή κονδύλια για διαφήμιση. Και
αν τύχει τελικά και συντρέξουν αυτές οι δύο συνιστώσες, θα είναι μεγάλο κρίμα
να πάνε χαμένες από αστοχίες, κακές εκτιμήσεις ή πάσης άλλης φύσεως «ασκήσεις».
Ύστερα από
τις περίπου 15 μεγάλες κεντρικές διαφημιστικές καμπάνιες του ΕΟΤ που έχουμε
ζήσει, έχουμε την άποψη ότι μία τέτοια καμπάνια, υπό αυτές τις συνθήκες και
προυποθέσεις, θα πρέπει αφενός μεν να προετοιμαστεί έγκαιρα και προσεκτικά,
αφετέρου δε, το κύριο μέρος της να αρχίσει να τρέχει από το φθινόπωρο, με
βασικό στόχο την περίοδο του 2018. Με πρόβλεψη φυσικά για έκτακτες ενέργειες
και δράσεις, κατά την περίοδο του 2017, αν και εφόσον, προκύψουν τέτοιες
ανάγκες.
Οψόμεθα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου